- 561 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BEBELERİNİ YİYEN SATÜRN
(JENERİK MÜZİK)
{SEN BENİM GÖZÜME BAKSANA
VAY MAL
:D? İYİ MİSİN SEN KARDEŞİM!
OĞLUNU BULDUK!}
Evet arkadaşlar, Selo Anlı ile Ballı Hardallıya hoş geldiniz.
Bu gün kardeşlerinin babası tarafından yenmesini şikayet eden Zeus ekranlarımızda.
-Zeus Bey önce sizi tanıyalım.
Z: Selo Hanım ben Olimpus’un kurucusu Reiha ve Kronos oğlu Zeus, gökyüzü benim emrim altındadır ve dedem bir titandı fakat ben bir tanrıyım. Dedem Uranüs, babam tarafından öldürüldü ve diğer 5 kardeşim de öyle! Bu olaya sessiz kalamam, onların haklarını aramak için buradayım!
S: Anlıyorum Zeus Bey, babanızın kardeşlerinizi yediğini söylüyorsunuz doğru mu?
Z: Evet!
S: Sen nasıl kurtuldun o zaman?
Z: Rahmetli anam ben doğunca beni bir beze sarıp Girit’e saklamış ve babama da kundakta taş yedirmiş.
S: Evet arkadaşlar görüyorsunuz ne babalar var dünyada...
Şimdi size olayı bende araştırdığım kadar özetleyeyim, sonra araştırma ekibimize bağlanacağız.
Antik çağda Uranüs’ün en küçük oğlu zaman tanrısı Kronos babasını tahttan indirmek istemiş. Uranüs bunu öğrenince Kronosa:
-Senin de oğlun sana böyle yapsın! Ben seni yetiştirememişim yazıklar olsun!
demiş.
E tabi Kronos takar mı? Yıllar geçmiş ki Kronos dünya evine girmiş. Her şey iyi hoş güzel derken babasının dediklerini hatırlamış ve bir yerleri tutuşmuş:
-Ya bu bebe de beni tahttan indirirse, amaniii!
Sonra kızı aile tanrıçası Hestia doğmuştur. Fakat hoop, Kronosun midesineee. Sonra bereket tanrıçası Demeter doğar fakat Hestia ile kaderi aynı yerde biter. Sonra evlilik tanrıçası Hera, yeraltı tanrısı Hades, Balık Adam Poseidon derken Zeus’un anası Reiha buna artık yeter der( 5 çocuktan sonra anca mı düşündün :D?) Zeus’u doğunca bir bez ile sarar ve Girit’e gönderir. Kronos ise bir kundak dolusu taş yer (Adam o kadar korkmuş ki acı acına yutmuş galiba, inek misin oğlum yediğine baksana! Aloooo)
Evet şimdi araştırma ekibine bağlanalım:
-Selo Hanım, Yunanistan’a geldik ama olay antik çağda geçmiş bir şey bulamadık. Şimdi İrfan Abi çay ısmarladı eve geleceğiz ilk uçakla.
-Tamam afiyet olsun, arkadaşlar bir telefonumuz var, alo?
-Aloo, Selo Hanım Kronos ben.
- Buyrun Kronos Bey, dinliyoruz.
- Selo Hanım öncelikle hepsi yalan, tahta çıkmak için uyduruyor!
Z: Neresi yalan be Allahtan kork baba!
K: Ben çocuklarımı yemedim hepsi hastalıktan öldü, benim babam bunak, yaşlandı. Zeus uyduruyor.
Z: Yalan mı? ANNEM ANLATTI BE, SUS KATİL HERİF!
K: SEN BANA BAĞIRAMAZSIN KİMSİN SEN!
Z: HEPSİ ORTAYA ÇIKACAK BAK GÖR SEN!
S: Evet stüdyoda ortam çok gerildi, biz hikayeye dönelim
Zeus büyür ve babasına savaş açar, işte bu tarihte TİTANLAR VE TANRILARIN SAVAŞI diye isimlendirilir(tabi o da başka bir zaman ;D). Zeus 11 yıllık savaşın sonunu getirir(mübarek fetret dönemi sanki).
Evet olay bu kadar.
Kısaca konuşmaya değmez.
’’Bir Selo her kutsal şeye çamur atıyorun’’ sonuna geldik, hoşça kalın!
Püsükhanımzadelerden Püsük Selo :D
YORUMLAR
Günümüz dünyasına ışık tutan bir yazı olmuş, kalem çok mahir, aynı zamanda anlatım oldukça nüktedandı....
Gerçeklerin er yada geç, ortaya çıkacağına dem vuran, bu güzel yazıyı yazan
mahir kalemi can-ı gönülden tebrik ederim
nice nice saygılarımla
Hz Jeasusebil
:D yorumunuz bana umut veriyor.
Püsükhanımzadelerden Püsük Selo
:))))
Özlemişim ne iyi geldi yüzümde kocaman bir tebessüm ile. Lakin şunu anladım bu yazıyı okurken aynı anda çay içmemek lazım:)) sonu hayırlı olmuyor.
Hep yaz emi.
Bu arada tabii geçim sıkıntısı yok bu Tanrı’larda doğur dur. Ama işte başka sorunlar mevcut. :))
Sevgilerimle her daim
Hz Jeasusebil
çayı sorun etmeyin, bir kahve içsek yeter :D
Oh siz birde Tanrı Titan savaşını dinleyin
Zeus boş yapmış XD
Püsükhanımzadelerden Püsük Selo
black_sky
Kahve candır ;)
Hz Jeasusebil
:D
Püsükhanımzadelerden Püsük Selo
Anlı Selo tanrılara karşı !
Aman Allah'ım odada neler oluyor bir arbede çıkmadan sana ulaşmalıyım sanırım.
Annecim yeryüzüne ne zaman ineceksin, şu çamaşırları diyorum bi sersen diyorum :))
HE !
Hz Jeasusebil
Terliğini sakladım, anahtarlar paspasın altında değil. Yeryüzü ile aram yok sağol.
Not: Harçlığım bitti.
Not2:Sermiyorum çamaşırı hadi bakim!
:D
Püsükhanımzadelerden Püsük Selo
black_sky
Çamaşır tanrısı bir eve şart. Benim anneye de:)))
Sevgi ve selamlarımla.
Hz Jeasusebil
Yeryüzüne de inmiceem, çamaşır da sermiceeem
terlik tanrısından korkan kim
:'D
Canan Köksal
black_sky
Canan Köksal
black_sky
Modası geçmiş Tanrı’lara neler oluyor acaba :))