OĞLÜM
Öğlum Türkiye,de görüşeceğın kızın
Başkaların etgisinde kalarak karar verme,
Oğlum sen çok seviyoruz biliyorsun seni,üzecek herşey bizi Anne babayi de derinden üzer.
Ancak sizin mutluluğunun bizim mutluluğunun olur o yüzden
Ne istersen iste ,
Allah tan hayirlisini iste
Benim söylediklerim sana nasihat olsun sözlerim havada kalmasın
Beni hep şöyle dua ediyorum sen de öyle dua et ALLAH,hım sana inandım sana sığındı Benim istediğim deyil benim için ne hayırlı ise onu ver.
Beni azmış sapmisların
Yoluna deyil nimet verdiğin yüce maksadına layık kullardan eyle
Sen sakin bilerek bilmeyerek büyük konuşma eyer dersek ki ben Eşi mı böyle kapalı istiyorum çocuğum şöyle olsun kızım olursa böyle kapalı istiyorum Ancak Allah,a karşı
Isyankar olursun hiç bir şey istediğin gibi gitmez
Bak ben Allah tan kızım olsun yada oglum olsun demedim Allahim bana kız erkek fark etmek benim icin hayırlı olan ne ise Allah,ım onu nasip et.
Bak Allah,hım bana kitap gibi tertemiz çocuklar verdi çok şukurlar olsun Ve arkamda duracak tertemiz bir eş Ve anneniz nasip eti Elhamdülillah saçını kapatmakla müslüman olunmuyor sen Içinde taşıdığı yüreğin güzelliğini keşfetmeye bak.
Hiç kimsede Anne baban kadar sana üzülmez ben çok gördüm evde başını kapatıp sokağa çıkınca başörtüsünü çantasına atanları gördüm görüyoruz ve arkadan Alay ediyorlar Böyle olmasın sen istemesini kapali istiyorsan sana demezlermi önce gücün yetiyorsa Anne ni Ablani kapat onlar modernin geyinsin ben kapalı.
Oglum bunlar yanlış sana kurban olurum sen üzülürken ben ölürüm bak ağlayarak yazıyorum illahi bu kız olsun edemiyom yanlış anlama Seni sevecek yokluta varlikta senin Arkanda dimdik duracak Evine bağlı kocasına saygılı olsun herşey çok güzel olur Allah yar ve yardim cin olsun bu mektubumu okuyana ve dinleyenlere Allah hin selâm ve Rahmeti üzerinize olsun.
Baban yaşar 14/6/2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.