- 367 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
___Recep Eser Beyin __ Oğluna İnanılmaz Desteği
___Recep Eser Beyin __
Oğluna İnanılmaz Desteği
Sekiz dokuz yıl önce sosyal medya da tanıştık mesleğini işini sormadım ama sayfasında gördüğüm kadarıyla bir haber sitesinde çalıştığını yazıyordu.
(Sonradan Öğrendiğim kadar kültürlü bir devlet memuru Abimiz)
(Adı Recep Eser: Diyarbakır’da yaşıyor bu abimiz tam olarak 3 yıl önce 2019 yılında bir fuarda yoğun olarak Pisikolojik danışmanı yazar oğlunun yeni kitabının paylaşımlarını yaparken tam olarak dikkatimi çekmisti.
Gerçekten böyle yürekli gönlü güzel insanlar neden banada rastlamıyor, diye sitem etmiştim kendi kendime
Şiire yazı yazmaya başladığımdan beri çekmediğim zorluk çile kalmadı kimisi deli dedi kimisi yok Veli dedi kimisi alay etti kimisi engel olmaya çalıştı kimisi çamur atmaya çalıştı kimisi hakaret etti.
.
Evet gerçekten böyle güzel yürekli bir insanı görünce kıskandım gözlerim yaşardı keşke böyle güzel insanlar çevremde de olsaydı iş arkadaşlarım olsaydı kendi kendime söyledim durdum.
Offf çektim kendi adıma özülürken Recep Eser Bey abimizin oğlu için seviniyordum.
.
Recep Bey abimiz inanılmaz destekliyor, oğlunu sahip çıkıyor Televizyonlara çıkartıyor.
Radyo programlarını ayarlıyor gezete dergi ve sosyal medyada inanılmaz destekliyor halkla buluşturuyor bir menejer gibi
Gerçekten böyle destek olan bir babanın eli değilde ayakları öpülür.
.
Aramızda yaşayan yetenekli gençleri insanları hor bakıp sanki kötü birşey yapıyor diye alay ediyoruz. Neden Recep Eser Bey abimizin oğlunu desteklediği gibi desteklemiyoruz ?
.
İnanın kim bilir aramızda ne mücevherler yetenekler vardır.
Alay edilmekten dalga konusu olmaktan çekinip kendilerini beli edemiyorlar..
.
Değerli güzel insan Recep Eser beyin oğluna inanılmaz destek verdiği gibi aramızda çevremizde yaşayan yetenekli insanlara motivasyon olursak inanıyorum ki kültürümüz tarihimiz için zenginlik olacaktır.
Yazıma son verirken tekrardan Recep Eser beye teşekkür ediyorum evladına dağ gibi arka çıkıp destekledigi için.
.
.29.5.2021
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.