BİR VARMIŞ
Kendinizi bir sokak kadınının gözüyle gördünüz mü hiç? Nasıldır varlığınız onun gözünde acaba?Ücreti ödenmiş aşk gecelerinden geride nasıl bir izsiniz onun yaşamında? Siz duygu kumbaranızda silik yüzler olarak biriktirirken onları bir bir, onlar sizi hangi eşyanın sınırları içinde nasıl muhafaza ediyorlardır acaba? El işi bir camlı sandıkta mı saklıyorlar yüzünüzü, yoksa çürümüş spermlerinizi beklettikleri eski bir prezervatif içinde mi? sizin nasıl bir özelliğiniz var onlarda? Nesiniz? Yaşamdan alınması gereken öç için feda edilmiş bir zavallı kurban mısınız? Yoksa masumiyete hoyratça uzanmış kahpe bir el misiniz? Nesiniz? Salınıp gezişindeki meydan okuyan tavırları sokakta aşağılarken siz, o sizi hangi gözle görüyor acaba? Aşk gecelerinde dilencisi olan gece kuşlarının, sabahın güçlü ışıkları altında örtünmeye çalışan zavallı ve heybetli güçsüzlüklerini, kaba ve güçlü bir aşağılama davranışına sarmaya çalıştıklarını görmüyorlar mıdır sizce? Sizi çıplaklığını gizlemeye çalışan bir tecavüz kurbanından daha zavallı olmaktan kurtaran nedir ki? Aynı hedef tutkuya varılırken etkin ve güçlü olanın siz olduğunu düşündüren şey ne size? Eğer bu kadar güçlü olunsa, bir gece gülünün yaprağının altına tünemek için o kadar koşturmaya, çırpınmaya gerek duyulur muydu? Elde edemediklerimizin sağlaması değil midir fahişeler? Yaşayamadıklarımızın, toplum dışılığımızın yansıması değil midirler? Onları itişimizdeki korkuda ne yatıyor acaba? Onlar bunu fark etmiyorlar mı? Dün yalvaran, ter içinde küçük bir çocuk gibi kıvranan, yalan dokunuşlardan gerçek bir aşk tahayyülü oluşturan sizi görünce karşısında, gücünüzün de, kariyerinizin de anlamı kalıyor mu gözünde? İki kişilik aşk salıncağında tek başına kalmaya dayanamayan sizin korkak ve ürkmüş halini en çıplak haliyle tanımayacak mı sizce? Size birkaç sorum daha var? Sokakta nasıl dolaşıyorsunuz? Takım elbise-kravat, spor, pejmürde, yaka bağır açık vs. milletvekili misiniz? Genel müdür? Şoför mü? Öğrenci? İşçi mi? Evinizde mülayim biri misiniz? Vuran kıran mı? Entel misiniz? Hani kadına yaptığının suçluluğunu dolaylı yoldan anlatan? Nesiniz? Nasılsınız? Onlarla yaşadığınız saatlerde de böyle misiniz? Onlar bizi görüyorlar! Gözleri üzerimizde!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.