Penceremin Buğusuna Çizdim Yüzünü
Dinlediğim şarkılara yapılmış yorumları okumak, o hayatları yaşamak gibi bir huyum var benim. Bu gün dinlediğim ve çok sevdiğim bir şarkıya yapılmış yorumu sizlerle paylaşmak istedim.
"Bir şarkın olsun. Senin olsun. Hayatına her giren insana "bu benim şarkım bak "diye dinlet. Bir gün o kişi hayatından çıktığında bir radyoda denk gelirse, seni hatırlasın. Bir tane en yakın arkadaşın olsun. Sadece kötü günde değil, iyi günde de aradığın ilk kişi olsun. Birlikte düşün, birlikte kalkın. Birbirinizi toparlayın. Yaralarınızı sarın. Herkes gittiğinde beraber " şanssızlığınıza " biraz gülün, biraz ağlayın. Bir tane çok büyük aşkın olsun. Rakıya bahane olsun. Bir dönem çok sevmiş ol, bir dönem nefret etmiş. Herşey küllendikten sonra tebessümle hatırla. Birazda bir yanın acıyarak. " O olsaydı nasıl olurdu acaba hayatım?" diye sorgulayarak. Artık birşey hissetmesen de "başına birşey gelse yinede ilk ben koşarım" diyecek kadar. Unutma, masallar Mutu sonla, efsaneler kavusamamakla biter. Bir evlat edin. Bir kedi olur, bir köpekte. Ama olsun. Kapılarını aç. Senden olmayan ama senin ilgine bakımına ihtiyaç duyan bir kalbin atışlarını hisset elinde. Bir canlının hayatını değiştirmek acayip bir şey. Birinin kahramanı olmak istersen bundan büyük fırsat olmaz. Sevmek güzel şey, hele birde her koşulda sevilmek. Bol bol kitap oku, biri seni derinden etkileyen kadar oku. Onu bulduğunda kimseyle paylaşma. O hikaye senin. Beğenmediğin sayfaları yırt sevdiğin sayfalari yıldızla donat. Baş ucunda dursun. Belki bir gün biri gizlice o sayfaları keşfeder. Seni daha iyi tanıma imkanı olur. Bir şey iste. İmkansız olsun. Peşinden koş. Yorul. Defalarca vazgeç. Defalarca dene. Susmanın çaresizliğini de yaşa bağırmanında. Uykuların kaçsın. Düşündükçe saç diplerin bile uyuşsun. Her neyse bu istediğin aşkda olur işte. Bağrına taş baş gerekirse. Yeterki gece yatağınıza yattığınızda "ben elimden geleni yaptım" de. Bazen kazanamamış olsanda, yapabileceklerinin yada bir şeyi delice istemenin limitini görmek de zaferdir. Sınırların olsun aşılamayacak. Duvarların olsun yıkılamayacak. Herkes bilsin. Ona göre davransın. Bir alanın olsun metre karesi dert değil. Kapısını kapattığında kendin olabildiğin. Dört duvardan birinin dibine çöküp aglayabildiğin. Güçsüzlüğünü yasayabildiğin. Sonra daha da güçlü kalabildiğin. Kaldığın yerden devam edebildiğin. İnsan en çok kendini özlüyor çünkü. VE kalbini temiz tut. Çevreni de. Unutma yaptığın her iyilik bir gün sana geri döner."
-Eylül Hepşen
Müziğin ismi: Yol’a Düş Penceremin Buğusuna Çizdim Yüzünü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.