- 2664 Okunma
- 25 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kan kardeş olurduk kan akıtmadan ya da saç kardeş. En korkunç hikayelerimizin kahramanı cinler uykularımızı kaçırsa da yine de anlatır ya da dinlerdik hiç usanmadan. Sonra hayat çağırdı büyüdük, değişti hikayeler, değişti yüzler...
ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER....
Bu gün uzun süre giremedim siteye...Bir teknik hata vardı sanırım.Geç saatte girebildim.Şiirleri bitirip yazılara geçmiştim ki sıra sizin yazınıza gelmeden günün yazısı oluverdi...Çok güzel bir yazı okudum.Sanırım herkes çocukluğunu hatırlamıştır benim gibi...Ve bir ooooof çekmiştir....Günün yazısını ve yazarını kutlarım...
Selam ve Saygımla.....
"Sıkılınca da elimize aldığımız ince uzun çalıları ateşe tutar ucu yanınca gökyüzünde daireler çizerdik."
"Rüzgar saçlarımızı uçurur, başımızın üzerinde ki dallardan meyve koparmaya çalışırdık."
"Sokaklar tehlikeli değildi o zamanlar, saklanbaç oynardık. Kol kola girip sek sek sekerek al satar, bal satardık. Kan kardeş olurduk kan akıtmadan yada saç kardeş. En korkunç hikayelerimizin kahramanı cinler uykularımızı kaçırsa da yinede anlatır yada dinlerdik hiç usanmadan. Sonra hayat çağırdı büyüdük, değişti hikayeler, değişti yüzler... "
Tebrikler...
yaz mevsimi tarafından 2/23/2007 7:46:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neler hatırlattı bana koştum çocukluğuma ... Kutlarım hemde çok...