- 345 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Bam Teline Dokunmak
Her insanın hassas olduğu bir konu vardır. Sorun yaptığı, açılmasını istemediği bir husus vardır. Her şeye katlanır, her üzerine geleni atlatır ancak buraya dokunulduğunda adeta ateşlenir, alevlenir. Köpürür küplere biner. Kızgınlık tavan yapar.
...
Nitekim sizin bu yönünüz biliniyor ve birileri kasıtlı olarak oranın üzerine gidiyorsa özellikle sizi kızdırmak, alevlendirmek içindir. Bu bazen bilerek ve istenerek yapılır. Amaç bam telinize basmak ve sizi çileden çıkartmak içindir.
...
Başkalarının olduğu gibi sizin de mutlak hassas olduğunuz, incindiğiniz, gücendiğiniz ve kırıldığınız bir yönünüz vardır. Nasıl ki sizin bam telinize dokunulsun istemezsiniz, siz de başkalarına dokunmayacaksınız. Karşıdakini huysuzlandırıp kontrolden çıkartmayazcaksınız.
...
Kimi insan sır gibi olur kolay kolay anlaşılamaz çözülemez. Bu söze uyar niteliktedir bu kişilikler. Sır gibi olmak, anlaşılmamak ve çözülmemek üzere bir tabiat bu meseleleri de kolaylıkla atlatır, sorun yapmaksızın savuşturur. Ancak boşluğunuz biliniyor, zaaf noktanız seziliyorsa üzerinize üzerinize gelinir ve istemediğiniz halde kan beyninize çıkar tepeniz atar. Sonrasında olan size olur. Ya kalp ya şeker ortaya çıkar.
Kemal SEYFİ
21.05.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.