- 526 Okunma
- 3 Yorum
- 5 Beğeni
Ben Senden taşındım
Neydi söylesene bu şimdi...
Onca zaman sonra neyin nasılsınıydı ki bu anlamadım gitti.?
Unuttun sanırım bir zamanlar umarsızca bir vedayı bile çok görerek gitmiştin benden...
Seni aradığım her yer kapı duvarken bense o zamanlar mezarı bile olmayan ne ölmeye, nede yaşamaya gücü, cesareti olan, oradan oraya savrulan bir cesettim ve sen bundan bi haberdin..
Yoktum artık sende, ben senin için artık yeni bir oyuncak bulunca kenara atılmış, değersiz kırık bir oyuncaktım.
Hayırdır şimdi mi aklına geldim yeni oyuncakların senin ruhunu tatmin edemeyince şimdi mi aklına geldim..?
Hadi ordan sen
bir devirdin kapandın bittin...
Sana demediler mi hiç bir kadın yokluğuna alıştığı bir adamı bir daha asla geri istemez diye..
Git be adam
Yaşadım bitti..
Sen gidince de bittin bende...
Bu arada öyle kolay da bitmedin duvarları tırmalaya, tımalaya tırnaklarıma kan oturdu be..
Sonra ah yüreğim o yüreğim,ah o yüreğim var ya durdu, atmadı, sadece kan pompaladı yoklugunda..
Yoktun..
Yoktun sen
Her yer kapı duvar, her yer karanlık..
Makber misali...
Gecelerce döktüğüm "avuç,avuç" gözyaşlarımın meskeni oldu yatağım.
Sessizce kimseler duymasın diye yatağa kapanarak nice geceler susarak kan kusarcasına feryad edip;
"Al onu Rabbim al onu yüregimden yada al beni yanına ben kendi canıma kıyıp günahkar olamam ki deyip feryad figan olmuşken sen neredeydin..?"
Şimdi mi geldin,
şimdi sen benim kalp ritmimi bozup tekrar, tekrar beni öldürmek için mi geldin..?
Yok o bir defaydı, acemiliğime ver..
Aynı sular da tekrar yüzemem ben, senin beni üzmene bir kere daha asla izin veremem çünkü ilkinde hata iken, ikinci defası benim tercihim olur..
Hem uzatmam da
Pardon kimsin sen..?
Kimsin..?
Yoksun artık bende varlığın bende kızıl kıyametken, ben seven bir sevgilinin gölgesinde şimdi huzur ve sevgi doluyken yoksun, sen...
Bana gel diyorsun ya söylesene ben sana hep ışık olurken neredeydi senin sevdanla parlayan gölgen?
Git ...
Çocukluğunun yaralarınadaha fazla merhem olamam, git sevilmediğin hikayelerinin bedelini artık bana ödetemezsin..
Git kendi kalbinin çöplüğünde boğul
Git ben senden
Yeni bir kalbe çoktan taşındım
Isındım hatta yerlestim
ve çok
Mutluyum artık..
iyiki gittin, yine git, gelmeden git hep
Git..
Git..!
Nevin Aktekin Gülfirat
20/05/2021
YORUMLAR
Nevin Aktekin Gülfırat
Nevin Aktekin Gülfırat
Kıymet bilmeyenler gitsin ve gelmesinler tekrardan bizi incitmeye..
Sevgiler yolluyorum şiir yüreğine mutlu akşamlar diliyorum ☕💚
çok güzeldi,yazık Dil git dese de kalp hala gitme diyor dua ve selamlarımla.
Nevin Aktekin Gülfırat
Bu sefer kalp yorgunlugundan kurtulmud
Ve dinlenmisken yeni hir kalpte yeniden üzmek istemiyor kendini işte..
Saygılarımla Huzurlu akşamlar diliyorum