- 334 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HÜLYA DARCAN.
HÜLYA DARCAN.
1. Hülya Darcan, 27 Nisan 1951 yılında İzmir’de doğmuştur. Boğa burcudur. Lise mezunudur ve Tanju Korel ile evliydi fakat 2015 yılında eşi vefat etmiştir. Hülya Darcan şu anda 65 yaşındadır. İlk okul eğitiminin ardından İzmir Karataş Lisesinde okuyan Hülya Darcan, yüksek öğrenim görmemiştir ve alaylı oyuncu ekolünden gelmektedir. Hülya Darcan 16 yaşındayken (1967 yılında) Ses dergisinin düzenlediği yüz güzeli yarışmasında üçüncü olmuştur. Darcan 1971 senesinde kendisi gibi oyuncu olan Tanju Korel ile dünya evine girmiştir ve bu evlilikten Zeynep ve Bergüzar Korel (onu dizilerden tanıyoruz) adında iki kızı bulunuyor.
2. 2Hülya Darcan Nasıl Ünlü Oldu?
Hülya Darcan’ın ilk olarak ‘Silahları Ellerinde Öldüler’ filminde oynamış ve böylelikle ünlenmiş olan Darcan bu sayede büyük kitlelerce tanınmıştır. Bu filmin ardından şöhretin kapılarını aralayan Darcan, birbiri peşi sıra gelen 67 filmde daha rol almıştır.
3. 3Hülya Darcan Hangi Dizi Ve Filmlerde Oynadı?
Yer aldığı diziler: Dila Hanım, Kalbim Seni Seçti, Samanyolu, Diriliş Ertuğrul, Bin bir Gece Tutsak, İyi ki varsın, Zeytin dalı, Büyük Yalan, Hırçın Menekşe, Sırlar Dünyası, Kırık Hayatlar, Zeybek Ateşi, Yalı, Bizim Ev, Kara elmas gibi dizilerdir.
Rol Aldığı sinema filmleri; Tarkan güçlü Kahraman, Dağlar Kurbanı Ali ile Gül, Muhteşem Hırsız, Kaderimiz, Ali’ye Gönül Verdim, Cehennemin Beş Delisi, İnsafsız, Dudaktan Tabanca, Fedailer Mangası, Tövbe Et, Kanunsuz Yaşayanlar, Sıra Sende, Yosmam, Silahlar Konuşuyor, Yumruk Yumruğa, Kaderin Ağları, Canlı Hedef, Tehlikeli Oyun, Dağların Kartalı gibileridir.
4. 4Hülya Darcan Fiziksel Özellikleri
Kilosu: 70 Kg
Boyu: 1.67 Cm
Göz Rengi: Kahverengi
Saç Rengi: Siyah
5. 5Oynadığı Rollerde En Çok Hangi Karekterlerde Beğenildi?
Hülya Darcan en çok Dila Hanım dizisinde ve Diriliş Ertuğrul dizisindeki Hayme Ana rolüyle izleyicinin ilgisini toplayarak beğeni almıştır. Ayrıca Tarkan filmlerinde büyük beğeni toplamıştır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.