- 382 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fetö tipi başkanlık sistemi
Bir iktidarın sürekli kandırılıp içinden sürekli hain ve ikiyüzlü siyasetçilerin çıkıyor olması garip bir durum değilmidir. Hain denilenler bu partiden bir zamanlar millet vekili seçilip sonra terör örgütü ile olan bağlantıları yüzünden yurtdışına kaçmış olan ve iktidar tarafından öyle tanımlanan kişilerdir. İkiyüzlü ahlaksız ve riyakar olanlar ise partisinde millet vekili olduğu halde muhalefet için çalışan ve iktidar tarafından böyle tanımlanan millet vekilleridir.. Öylemidirler öyledirler... Peki iktidarın doğru söylediğini kabul edelim... Peki bu iktidar mezardan adam kaldırıp oy kullandıran bir teröristin " Ne istediniz de vermedik " tanımlaması kapsamında gittiği referandum sonucu iktidar olmuş olabilir mi? Çünkü içinden sürekli hain, kumpasçı, ikiyüzlü, terörist insanlar çıkaran bir siyasi iktidarın sanki ne istediler de verdiler ki ülke bu durumda..
Ermeni meselesi konusunda sadece iktidarı değil devleti ve milleti de tehdit eden soysuz ahlaksız edepsiz hain insanları hala TBMM çatısı altında tutan bir yönetim bu hainlere yardım ve yataklık etmektedir. Türk milleti bu hainliği asla unutmayacaktır. Türk milletine iftira atanlara gelince gösterdikleri cüretin hesabını elbet soracak vatanseverleri karşılarında göreceklerdir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.