- 367 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SADİST SİYONİST
Bismillahirrahmanirrahıym:
Başsız kalan İslam ümmetine kurdurulan ulus devletlerin sınırları içerisinde, satılmış liderlerin, tevhidden,ümmet bilincinden yoksun bırakılmış,Dünya Kudüs gününde bile Cuma hutbelerinde Kudüs’ten,Mescidi Aksa’dan, tek bir cümle dahi sarfetmeyen,Filistin deyince kurumsal aklına, sadece turistik turlar gelen,yaşam gayeleri,istinca,istibra,saçının sakalının uzunluğu,şalvarı,sarığı mezhebi,tarikatı,cemaati,bindiği arabası,süper lüks daireleri ile dünyevileşmenin ve tali mevzularla oyalanmanın zirvesini yaşayan,Allah’ın emirlerini kazanımdan davranışa dönüştürerek, yaşayan kuran olan tevhid peygamberi hazreti Muhammed (sav) i örnek alması gerekirken, duvarında asılı olan kitabı eline alıp, güzel okuma yarışmalarıyla hafızalarına hapseden,zavallı Müslüman kardeşim.
Siz bunlarla oyalanıp, Allah Rasülün’e komşuluk, altından ırmaklar akan köşkler,huriler hayaliyle yanıp tutuşurken,Ortadoğu da uluslararası hukuk kurallarını ve hiçbir insani değeri tanımayan,işgalci Siyonistler kardeşlerinizin ırzına,malına,canına, kudurmuş köpek gibi saldırmakta,ilk kıbleniz Mescidi Aksa’yı talan etmekte,postallarıyla ümmetin namusunu kirletmektedir.
Dünyanın emperyalist zalimlerinin ve halkı Müslüman olan ulus devletlerin satılmış ,hain liderlerinin saltanatlarının muhafazası kaygısıyla,kör ve sağır taklidi yaparken, kardeşlerimiz,ümmetin yetimleri katledilmekte,yurtlarından sürülmektedir.
Dünyanın değişik yerlerinden gelen kınama,toplanma ve gösteriler,cılız tepkiler, işgalci Siyonistleri daha da cesaretlendirmektedir.
İntifadayı yedeğinde tutan,büyüyünce ne olacaksın sorusuna, Şehid olacağım inşallah diye cevap veren,kan ve barut kokusuyla,şehid cenazelerinde tekbir sesleriyle büyüyen bir nesli nasıl, yenebilirsin ey işgalci Siyonist terör devleti?
Senin zulmün, ümmetin uyanışına vesile olacak ve inşallah öksüz bıraktığın yetimlerin göz yaşları, Kuzeyden gelecek olan Aslanların silkinişine, ve ümmet olarak tek bir yumruğa dönüşmesine vesile olacaktır.Allah şahittir ki,dünyamız,duamız,niyetimiz bütün çabamız bu niyet üzerine bina edilmektedir.
Müslümanlar,cemaatiniz,tarikatlarınız,fırkalarınız,ulus devletcikleriniz yüzünden vahdete kavuşamadığımız için, kardeşlerimiz ve kutsal değerlerimiz ayaklar altında çiğnenmekte,işgalci Siyonistin cesareti bu zaafımızdan beslenmekte ve her türlü zulmü,rahatlıkla yapabilmektedir.
İşgalci Siyonist terör devletinin zulmünü engelleyecek tek güç,ümmetin vahdeti,müslümanların tek vücud haline gelmesidir.
Filistin deki kardeşlerimiz evlerinde,ibadethanelerinde,vatanlarında huzurlu değilse dünyanın hiçbir yerinde ,hiçbir Siyonist kendisini güvende ve emniyette hissetmemelidir.
Filistin de kardeşlerimizin ocağına düşen ateş,siyonist işgalcilerin yüreklerini kora dönüştürmedikçe ne Filistin,ne Mescidi Aksa,nede dünya asla huzur bulamayacaktır.
Yarabbi, ümmetin gururu,o yiğit direnişçilere bizim ellerimizle yardım eyle.
İşgalci Siyonist çetenin yeryüzünden yok olduğu,mazlumların yüzlerinin güldüğü günlerin sabahına uyandır bizleri.Bu bilinç,bu öfke,ve bu dirilişi imanımıza şahid kıl,yoldaş eyle yarabbi….
Velhamdulillahi rabbil alemiyn.
YORUMLAR
kadircelik
kendisinden başkasına yaşam hakkı tanımayan aşağılık şeytanın soysuzları.....
YAŞASIN KÜRESEL İNTİFADA.
İŞGALCİ SİYONİSTLER SONUNUZ YAKINDIR İNŞALLAH