- 407 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KUDÜS YANARKEN
Kudüs Yanarken
Bu kutsal günümüz Mübarek Ramazan Bayramını düşünebiliyor musunuz Kudüs’de kimbilir nasıl geçiyor. Biz arife günü çocukken baş ucumuza Bayram da giyecegimiz bayramlıklarımızı koyardık ve biran evvel Sabah olmasını isterdik. Çünkü Babamızın Annemizin Büyüklerimizin ellerini öpeceğiz bayram harçlığı alacağız diye geceyi gece ederdik.
Şimdi içimiz kor gibi yanım yanım yanıyor Kudüs’üm böylemi olacaktın. Nur kokan seccadelerinizde namaz kılarken, iftar açarken, evinizde gece uyurken başınıza Peygamber efendimizin lanetlediği bir kavim
olan Siyonist alçak, insanlıktan hiç nasibini almamış konsolos köpeklerinin haince saldırısına uğruyor, tepelerinden bombalar yağıyor. Bebeler, çocuklar Bayram hediyesi, Bayram harçlığı yerine şahadet şerbetini içiyorlar. Filistinli o çocuklara bakıyorum onlarda olan cesaretin, yüreğin binde biri kadar Siyonist konsolos köpeklerinin bir tanesinde yok. On yaşındaki benim Aslan yürekli Filistinli kızım İsrailli konsolos köpeklerine kafa tutuyor. Bizim buradaki bazı zatlar gibi tankların arasından evine kahve içmeye gitmiyor.. Filistinim, Kudüs’üm bu böyle devam etmeyecek, ettirmececeğiz.
Dün akşam yapay zeka Sihalarımız İsrailli konsolos köpeklerine selam çaktı. O çok güvendikleri demir kule yerle bir oldu. Şimdi sen düşün insanlıktan nasibini almamış İsrail, Amerika!! Bir yapay sihamızın üç füzesi ile uçak seferlerini iptal ettirdi. Korkudan silenler çalıp sığınak kapılarını açtırdı. Ne oldu gücün sana taş atanlaramı yetiyordu üç füzede aklın karıştı, kimyan değişti.
Filistinim, Kudüs’üm yanında İslam aleminin sancağını taşıyan bir Türkiye var, İslam alemini toparlayan bir Müslüman Başkanımız, başkanınız var, sizinde mangal gibi yüreğiniz var... Kudüs kimsenin başkenti değil Kudüs Müslüman aleminin başkentidir. Sonsuza kadar da öyle kalacaktır. Filistinim, Kudüs’üm senleyiz, sizinleyiz. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Filistinim, Kudüs’üm Ramazan Bayramın da bugünlerde üzgünsün, duvarlarından göz yaşları, nur kokan seccadenin üzerine kanlar akıyor.. Geldik Filistinim, Kudüs’üm artık yalnız değilsiniz. Zafer inananların, zafer İslam’ın olacaktır..
Ramazan Bayramımızın ve bundan sonraki Bayramlarımızın İslam alemine Zaferler getirmesini Cenab-ı Allah’tan dilerim..13.04.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.