- 488 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİİRLERDE ÇANKIRI ANTOLOJİSİ
PROJE: 2
ŞİİRLERDE ÇANKIRI ANTOLOJİSİ
AMAÇ:
“Uzak Çağların Yakın Kenti” Sloganı ile Tanıtmaya Çalıştığımız “Yarenler Diyarı” İlimiz ÇANKIRI’NIN Tarihinin, Gezilip Görülecek Turizm Değerlerinin, Kültürünün Tanıtımına Katkı Sağlamak ve Çankırı’yı, Bir de Şairlerin Gözünden Görüp, Dizelerinden Dinleyerek Şehrimizin Tanıtımına ve Kalkınmasına Katkı Sağlayacağını düşünmekteyiz.
1925 Yılından Beri İl Olan ÇANKIRI; Yıllardır Maalesef, Ankara’nın Merkez İlçesi Çankaya İle Karıştırılmış, Günümüzde Bile Kargo Şirketleri Personeli veya PTT Personeli Tarafından Dahi ÇANKIRI, ÇANKAYA İLE KARIŞTIRILMAKTADIR. Şehrimizin Tanıtımı Sadece Çankırı’da İkamet Edenlerin Vazifesi Değildir. Tüm Çankırı’lılar Olarak, Dışarıda Şehrimizin Elçileri Gibi Çalıştığımız Gerçeğinden Hareketle, İlimizin Hak Ettiği Değeri Yakalaması İçin Elimizden Gelen Çabayı göstermemiz Gerekir. Bunun için Çankırılı veya Başka Şehir Nüfusuna Kayıtlı olup, Gönlü Çankırı da olan veya Çankırı’nın Bir Yudum Dahi Olsa Suyunu İçmiş, Yemeğini Yemiş, Havasını Teneffüs Etmiş Şairlerimizin ÇANKIRI Hakkındaki Düşünceleri Çankırılılar olarak Bizim İçin önemlidir. Şairlerimize Teşekkür Ederiz.
KURALLAR:
1- “ŞİRLERDE ÇANKIRI” ANTOLOJİSİ 2021’ de KONUSU: “ÇANKIRI” olan bütün şiirler yer alacaktır. Şair olarak, kadın-erkek, küçük-büyük ayrımı yapılmaksızın, Çankırı üzerine (ilçeler dahil) şiir yazan bütün şairlere Gönlümüz ve Sayfalarımız açıktır.
2- Antolojide her şair: Bir sayfası tanıtım ve şairin fotoğrafına (renkli) ayrılırken, 2 sayfası da şairin şiirlerine ayrılacaktır.
3- Her şair kendi şiirleriyle antolojide yer alacaktır. Hukuki sorumluluk şaire aittir.
4- Şiirlerde genel ahlaka ve toplum kurallarına uygun olmayan, bölücü ve siyasi amaca yönelik şiirler dışında her şair istediği: SERBEST ŞİİR veya HECE ŞİİRİ ayrımı yapılmaksızın (2 sayfaya sığacak şekilde) antolojide yer alacaktır.
5- Şairler Antolojide yer almak için Katılım ücreti ödemeyeceklerdir.
6- Antolojide yer almak için Yaş sınırlaması yoktur.
7- Antolojide yer alabilmek için şairin: Şiir Kitabının olup olmamasının önemi yoktur.
8- Şiirler, “Times New Roman” karakteri ve 11 Punto, Word Belgesi olarak gönderilecektir.
9- Şiirler, resim ve tanıtım yazıları: [email protected] adresinden veya +90 541 520 66 84 numaralı WhatsApp numarasından gönderilecek, PTT veya Kargo ile gönderilmeyecektir.
10- Antoloji 16,5 X 24 cm. olacaktır.
11- Her şaire, 1 adet Antoloji gönderilecek ve kargo bedeli şaire ait olacaktır. Bunun dışında istedikleri takdirde Perakende Satış Fiyatı üzerinden %50 indirimli olarak alabileceklerdir.
12- Antolojide yer alabilmek için son şiir gönderim tarihi: 31 ARALIK 2023
13- Belirlenecek bir tarihte Çankırı’da Gala düzenlenecektir. Gala gecesinde kitabı olan şair arkadaşlara önceden haber vermeleri durumunda imza günü düzenlenecektir.
14- "Şiirlerde Çankırı 2021" Antolojisinde yer alan şairler, bu antolojide yer alan şiirlerini kendilerinin çıkaracakları şiir kitaplarına da alabileceklerdir.
15- Bu antolojide yer alacak tüm şairler bu katılım şartlarını aynen kabul etmiş sayılırlar.
Hüsnü EKİZCELİ
Yazar-Şair-Editör
Tel: 0541 520 66 84
Email: [email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.