- 220 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Aşağı Tükürsen Sakal Yukarı Tükürsen Bıyık
Bazen çok sıkıştığınız, iki arada bir derede kaldığınız, bir karar vermek zorunda olduğunuz olur. İşte bu gibi durumlarda aşağı tükürseniz sakal, yukarı tükürseniz bıyık dersiniz ve bir kararsızlık hali belirir.
...
En kotü karar kararsızlıktan iyidir denilir ve bu durumda ya sakal ya bıyık dersiniz, ikisinden birini tercih etmek durumunda kalırsınız. Kalırsınız ama bir yanlışa da düşersiniz. Buradan bir hasar görürsunüz.
...
Ya sakal ya bıyık meselesi size bir alan bırakmaz, uzun uzun düşünme fırsatı vermez. Sıkışır kalır, bir çıkış yolu ararsınız ama bu da açık ve net değildir. Yapılacak iş yazı tura demektir, ya da karanlıkta yol aramaktır.
...
İki ucu kirli değnek denilir bu gibi durumlara. Hangi taraftan tutacak, hangi ucu tercih edeceksiniz ve kire pise elinizi bulaştırmayacaksınız. Zor bir durum vesselam. İyisi mi yaklaşmamak, hiç merak etmemek, ilgilenmemek, yakınında gezinmemek, asla içinde olmamaktır bu gibi durumların. Kıyısında köşesinde olsanız da pürüz, elle tutup ayağa kaldırsanız da pürüz.
Kemal SEYFİ
13.05.2021
YORUMLAR
Suya sabuna dokunmak gerekir o durumlarda..Vatan evladi sadece 550 kisiden ibaret degildir..O kadar cok vatan evladi var ki onlara yol acmak gerekir..Turkiye pirlanta gibi insanlarla dolu.alternatif cok..Sakal ile biyik arasinda kalarak agizaki pisligi yutmak kadar sacma bir sey yoktur.Saygiyla..