- 559 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
BU GÜN BAYRAM
Bu gün Bayram
Bizleri Otuz günlük Dünyevi Heves arzu zevk ve sefadan frenleyen Tutan bir Ramazanı daha geride bıraktık. Bizleri hüzünlü acı dolu burukta olsa bayrama kavuşturan, bizlere Ramazan Bayrami sabahını gösteren Yüce Rabbime binlerce kez Şükürler olsun.
Ramazan ve bizleri Dünyevi arzu ve heveslerimize karşı tutan cümlelerini kullandım. Şükürler olsun. Biz orucumuzu tuttuk Oructa bizi tuttu. Oruçlu olduğumuz icin Nefsimize dünyevî heva ve heveskerimize uymadık oruç bize kalkan oldu. Bir ay boyunca midemizi 15 16 saat boş tuttuk oruç sıhhattir midemizi ve bizi korudu adeta bize sıhhat veren doktorumuz oldu.
Midemizi gözümüzü yüzümüzü gönlümüzü bizi dünya ile meşgul eden Tüm azalarımızı tuttu oruç. Onun için Ramazanın ilk günü Ey Oruç beni Tut. Diye dua ederiz.
Bu gün Ramazan bitti peki oruç bizi tutabildimi? Ne kadar tuttu? Elimize dilimize gözümüze gönlümüze sahip çıkabildik mi?
Midemizi aç bırakırken gerçek açların halini anlayabildikmi? İftara son 10 dakika kala sofraya oturup saniye sayarken ; O nimeti bulmak için dakika saat gün saniye hepsinden uzak olan çünkü o nimeti bulamayanlari düşündük mü?
Düşündü isek bayramımız bayram ola
Biz orucu degil oruç bizi tuttu ise Bayramımız bayram ola.
İslamın ilk kıblesi mescid-i aksa zincirde iken Mescidi aksa Zalimler tarafindan bombalanıp Oradaki islam tarihi Islâm kültürü islam medeniyeti silinmek isterken ve Bu mukaddes beldeyi koruma görevini üstlenen El kadar sabiler Şehit tahdinda Rabbe Gülümser iken biz oruç tuttuk görev tamam bu gün bayram demeklede bayram olmaz. Çünkü müslüman bir zulüm görünce onu eli ile düzeltir gücü yetmiyorsa dili ile düzeltir onada gücü yetmiyorsa kalbi ile buğz eder.
Bayram sabahındayız. Çok şükür 30 gün boyunca oruç bizi tuttu biz orucu. Ve 30. Günün sonu El kadar sabileri şehit eden İsrailogulları için Zalim katil Terorist israil için Rabbim sizi Kahhar adıyla kahretsin diyorsak; Bayramımız bayram ola.
Ve inşallah gözyaşı acı keder ve zulum altında son bayramdır bu bayram
Ve bundan sonraki her günümüz Müjde Yarınlarımız bayram
Bayramımız Bayram ola...
13.05.2021
Necmettin Yiğit
YORUMLAR
Amin inşallah
Bayramımız bayram ola
Saygı değer ÜSTAD beyfendi çok güzel duygularınızı ve bizimde ifade edeceğimiz duyguları ifade etmışiniz Allah razı olsun Içerisinde bulunduğumuz durum daha nasıl bu kadar muhteşem anlatılırki kaleminize yüreğinize sağlık...Daha nice bayramlara hep beraber inşallah...
Bayramımız bayram ola inşallah