- 235 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İsraf varsa dünya hakimiyeti yok...der ADL sıfatı...
İsraf varsa dünya hakimiyeti yok...der ADL sıfatı...
Kur’an boşuna mı yasakladı israfı...
Ubu Zer Gıfariler boşuna mı karşı çıktı saraylara...Lükse...
"İslam garip geldi garip gidiyor ama bir çoğundan Allah intikamını alır...sa’ye sarılmadık...hikmete ram olmadık bir de süslü camiler yaptık...mezarlarımız bile süslü...müsrifiz...Allah intikamını alır dini için sa’y etmeyenden de israf edip malı İslama hadim etmeyenden de...Onları devletsiz de bırakacak bir gün...Köle de edecek müşrike...Allah züntikamdır...Unutma...keyfince bu varlıkta yaşatmaz seni...bu varlık senin değil...Köle ettirir seni...sen dinine gerekli malı temin edecektin gerekli makamı da ama halifeliği de korumadın...Kahrından kurtulamazsın Allahın...
"Ahiret bizim olsun istemez misin ya Ömer..."demişti efendimiz...hasır üstünde uyumalıydık ama halifeliği koruyacak silahlar satın almalıydık...İslamı koruyacak makamlarımız olmalıydı...ve vakıflarımız olmalıydı...İslamı para korur...makam korur...der HAKİM ismi..."atlar beslemek korur..."sen korumadın ama Allah Mehdisini gönderecek her düşmana rağmen İslamı yine yaşatacak...Kahrını kazandık Allahın...İslama hiç bir şey olmaz olan bize olacak...İsrafçı müslüman vay haline cihaccı olacaktın dedi Allah israfı yasakladı sana tembelliği yasakladı dinim için atlar besle dedi...hz Nuha gemi yap demedi mi...Ümmeti korumak için gemiler yapacaktık yaptık mı atlar besleyecektik besledik mi...çanakkaleler de ziyan ettik o imanlı insanları... üç yüz kişiyle bin kişiyi yenen müslümanlara ne oldu...Müsrif müslümana melek gelir mi savaşta...İsraf yapmasaydın ...hakkın hezimet ...demez mi Allah ADL sıfatı hezimet yazdı bize...biz azdık o yazdı o zulmetmedi...
İsraf varsa dünya hakimiyeti yok...der ADL sıfatı...Ve tarihimizde israf vardı...at beslemek gemi yapmamak islamı öksüz bırakmak vardı...Paramız dini koruyacaktı para kazanmayı ayıp gördük..."İtin önüne atsak yemez dedik para için..."canımız kanımız bayrak olacaktı...ehil idarecilerimiz de olmadı...ama Kanuniler cephede şehid olmuştu...bir elin parmakları kadar yiğidimiz var...Dört halifenin üçü şehit olmuştu onlar örnek alındı diyemeyiz...ama Biz Allahın dinini öksüz bıraktık Allah bırakmayacak...Korkusuz Mehdi askerleri ahir zamanı da bahar bahçesi yapacaklar...
İsraf varsa dünya hakimiyeti yok...der ADL sıfatı...At beslemezsen sana devlet de yok der...adl sıfatı...Dünya nüfusunun dörtte biri nufustasın...ey müslüman dört kat fazla çalışmalıydın İslam için...müşrik bir çalışsa sen dört çalışmalıydın o bir can verse sen dört can vermeliydin...matematik bile bunu söyledi sana...Hani silam için beslediğin atlar...Mesc-i Aksadan da kovarlar kavgadan korkanı...Kavganı hak ölçülerde ver...Ehven-i şer olan kavgadır kavgadan kaçmak devletsiz kalmana da sebeb olacaktır çünkü müşrik hep kavgada...Su uyuyor ama düşman yani müşrik seninle kavgada...sen de uyuma...atlar besle...israftan kaç...gemiler yap...hz Musaya verilen asa dua ete Allahtan...Ebabil bekleme o da kavgadan kaçanların işi...ve Allah her korkaktan intikamını alır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.