Değerli Biz
İnsanlara verdiğimiz değerin birazını bile kendimize versek herşey daha kolay olucak aslında. Bakış açımız değişecek, kendimize güvenimiz artacak, resmin sadece bir kısmını değilde tamamını görmeye başlayacağız. Ama ne yazık ki bizler hayattan ümidi zaten kesmiş olduğumuz için yangında kurtarılacaklar listesinin en sonuna koymuşuz kendimizi. Başkalarının dediği, başkalarının yaptığı bizim için daha da önem kazanmış. Kısacası kendimizden ümidi kesmişiz. Hayattan bir beklentimiz kalmamış artık. Sanırım buda bizi yaşayanlar arasında yerini arayan fakat bulamayan bir ceset yapıyor. Ama o ceseti hayata döndürmenin bir yolu mutlaka olmalı. Geriye kalan bizlerin yapması gereken tek şey o yolu bulmak ve hayata dönmek. Kafamızı bir an için olsa bile kendi yarattığımız evrenden çıkarmak ve gerçek dünyaya bakmak. Bunu yapmak başta hiç kolay olmayacak fakat ilk adımı attığınız zaman gerisi zamanla kendi kendine gelişecek. Artık gerçek dünyada ne kadar acı ve üzüntü olursa olsun kendi dünyamıza gitmek istemeyeceğiz. Başkalarına verdiğimiz değeri kendimize vermeye başlayacağız. İstersek neler yapabileceğimizin farkına varıp yapmaya başlayacağız. Bu yüzden değerinizi bilin, en ufak bir hatanızda vazgeçmeyin.
"Devam edin sadece devam edin"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.