- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Acizim HİÇİM deme Allaha sığın
Acizim HİÇİM deme Allaha sığın
Acizim HİÇİM deme Allaha sığınan subhandır Kadirdir...Kahhardır...Bedirde melekler geldi mü’minlere yardıma.Hz Nuha gemi verildi..
Acizim HİÇİM deme Allaha sığın
Adam diyor ki Çanakkalede manevi destek gelmedi bize...Uhudda yenildik...Allaha sığın yenilmez olursun..."el-galib olan Allaha sığın...Uhudda sığınmadık mı...Sığınmadık...Rasulüllahı dinlemedik..Allaha teslim olmadık...Üstün streteji seçmedik...genç cahillere tabi olduk...Sığınmak bu mu Allaha...Fatih gibi toplar döken padişahlarımız olsaydı...Çanakkalede üzerimize çullanma cesareti bulan düşmanımız da olmazdı...Sığınmadık Allaha ve hasta adamdık...Batıya imrenen batılılaşmak için İslamla kavgalı bir toplumduk...Çanakkalelere cesaret etti Allahın düşmanları Allahla olmadık...Kur’an çalış demiş çalışmamışız...sadece süslü camiler yapmışız...ama toplar dökmemişiz...semiz atlar ...emrine uymamışız Allahın...Allahla olmamışız...Kur’anı ilke edinmemişiz...Kur’anı yaşamaya azmimiz çok eksikti...Allaha sığınalım yok olmadan...
Allah yeter de...Kitabıyla diril...sa’ye sarıl hikmete ram ol...Allah soruyor sana ey insan...işte ayet:"Allah kuluna kâfi değil mi? Öyleyken onlar kalkmış seni O’ndan başkalarıyla korkutuyorlar. Allah kimi şaşırtırsa artık ona doğru yolu gösterecek yoktur./ Kimi de Allah doğru yola yöneltirse onu şaşırtabilecek bir güç yoktur. Allah, kötülerin hakkından gelen mutlak güç sahibi değil midir?"(Zümer/36-37)
Zekatsıza zaniye huzur vermeyeceğim diyor Allah sen var diyorsun...ama cehennemin öğretecekleri var sana...Şeytanlık cezalanır...cahillik cezasız kalmaz...Kur’andan bu kaçış cezasız kalmaz...Sığın Allaha diril kur’anla...
Allaha sığınmadık...Ve sıkışınca nerdesin dedik...denizde fırtınaya yakalanaların halinde olduk...sığınmalıydın Allaha...dirilmeliydin kur’anla... Namazlarımız affa muhtaç oruçlarımız affa muhtaç sadece KABUK...Haccımız da...kabuk...Ruhbanız.KARDEŞLİK için ne yaptın...
Ya Allahın yolu...Kurtaran yol ya da şeytanın ve insanın cahilliği...Rasulüllah evlenin çoğalın...buyurdu evlen ve çoğal...Hangi emrine bağlandık Allahın...sayısı az müslümanlar kürenin sahibi olamaz...matematik ve mantık...ve adl sıfatıın öğretisi bu...ÇOĞALDIK MI...Güçlü olmak için hacda diğer ırklarla kucaklaştık mı...Biz gücü hak etmedik...Küreselcilerin parmağında oyuncak olduk...Biz Kur’anla dirilmedik...Kur’ana gericilik dedik...Allahtan kaçtık...sığınmadık biz Allaha ve onun ilmine biz akla ve sınırsız ilme savaş açtık...Dinimiz ruhbanlık bizim...bize emredilen din başka ...Onda cihad var...sığınma var...Kur’anın diriltici ve şifa olduğuna iman var...
Yukardaki ayetlerin tefsirinde şöyle denilmiş..."Hz. Peygamber’e, “Sen putlarımız hakkında kötü sözler söylüyorsun ama biz putlarımızın seni çarpmasından, hastalandırmasından kaygı duyuyoruz” diyerek onu korkutmaya çalışırlardı. 36. âyetle bu hususta onun gönlünün rahatlatılması amaçlanmış (Taberî, XXIV, 5; İbn Atıyye, IV, 532) ve bu tür inançların birer sapkınlık alâmeti olduğu bildirilmiştir; 37. âyette ise Allah’ın yolundan gideni hiçbir gücün bu yoldan saptıramayacağı hatırlatılmıştır. Allah azîzdir, güçlüdür; peygamberini ve onu izleyenleri düşmanları karşısında başarılı kılar; bâtıl inançları ve haksız eylemleriyle yoldan çıkmış olanları da hak ettikleri şekilde cezalandırır. Böylece her iki âyette inançları ve davranışlarıyla iyi yolda olan müminlere, doğru bildikleri yolda azimle ve güvenle ilerledikleri sürece Allah’ın yardımının kendileriyle beraber olacağı ümidi ve güvencesi verilmektedir..."Allahın yardımını hak et o yardım seni bulur...ama sen müşriklerin sapık inançlarının etkisindeysen sana Allahın yardımı haram olur...
Evet...Zamanımızda toplumumuz sapık inançların etkisinde...ve Allah onlara yardımını haram etmiş...mesla "vahded-i mevcut inancı bazılarında sınırsız bir sapkınlık durumundadır..Vahded-i vücut..Allah hak ben de Allah subhan ben de o Baki ben de..demek olmamalı.Ölümsüzlük isteğimiz cennette şeytana güç verdi..Allahla kendini yarıştırmayı bırak...sen kulsun o ilah...o emredecek sen yaşayacaksın...eksik aklını onun ilmine teslim et...eksik varlığını ona hadim et...kul ol...sığın...Onunla kendini yarıştırma...Ona sığınırsan güçlüolacaksın...cennette ebediliği yakalayacaksın...kulluğun ölçüsünde bu varlıkta itaat göreceksin diğer yaratılanlardan cennet bile sana hadim olacak canlı cansız her şey seni efendi bilecek Allahı ilah bil sığın Kur’anıyla diril...
Evet...Acizim HİÇİM deme Allaha sığın...Kur’anla diril...hz Musaya asa vermedi mi...o desteklerse müşrik seni nasıl yenebilir...El galb olana sığınmak fatih gibi toplar dökmektir der akıl...ve realite...Göklerden zenbille bekleme her şeyi..."evet..."iki el bir baş içindir..."Allah ölü gibi olanı sevmez NANKÖR san dirilik verdim akıl verdim...neden ölü gibi oldun neden teknolojiye sarılmadın...çalıştığın var...demedim mi sana...Müşrike kaptırdın gücü...nankörsün...der...evet sa’ye sarıl...Kur’anala diril...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.