Bir geceye sığar mı hayat ?
Evet yeni başladım bu işe. Sürçülisan edersem affola bütün kalplere.
Yazdıkça bazen yazasım geliyor. Yaşıyorum sanki her yazdığımı düşledikçe ve ömrüm azalıyor habire. Noktasını virgülünü pek bilmem ama bir (!) ünlem düşüyor bazen gecelerime (?) soru işareti ile kalkıyorum bazen güne. Hesaptan da pek anlamam (+) toplama (-) çıkarma (x) çarpma elde de kalmıyor (0) sıfır dan başka. Yardım eden de olmuyor Yaratandan başka. Dedim ya yazasım geliyor .İnanıyorum yazdığım şeylere, bazen kalem tükeniyor. Bakıyorum yalan yazınca hep tükeniyor. Yalanın değdiği sayfayı yırtıyorum habire. Yeni kalem ile başlıyorum güne o da ilk (.) noktada çakılıyor hep olduğu yere. Sayfalarım tükeniyor, bitiyor burdaki defterim. Habire yağıyor bugün bir çok sayfa. Topladım hepsini yeni defter yaptım anca. Meğerse Yaratan vermiş hepsini , amel defterimde varmış bolca. Sahi Yaratanın ne çok sevgisi varmış. Her tükendiğimizde yeni sayfaları hep o dağıtanmış. Hani ben yazıyorum diyorum ya o defterimi kaplayanmış. Gün gelince de tüm hatalarımı örtüp kapatanmış. Yeniden yazıyorum şimdi dostlar. Yaratan silgisini de verdi tövbe edince tüm yalanlar defterden korkar kaçarmış. Gerek yokmuş artık sayfayı koparmaya ’’Allah (c.c)’’ diyince tüm sayfalar beyazlarmış.
Esen ve Sağlıcakla kalın...
Kadir gecemiz mübarek olsun.
YORUMLAR
Bazen . tayı doğru yere koymak gerek bizim tek hatamız hayatımızda _ arası kadar boşluğu bile hakketmeyen insanlara, kadar eğilmek oysa hayat + lama - çıkarma x larla yaşanmıyor ki
hep derim yazılarımda acaba bir önsüzü olsa hayatın okusak yine de gelmek istermiydik bir gün bir kuş konar yüreğimize diye
harikaydı
Muhteşem!..Kocaman bir kitabı noktasıyla -virgülüyle, Matematiği -fiziği- kimyasıyla, tabiat-edebiyat-diniyle, ederi ve edebiyle bir paragrafa sığdırmak kolay olmasa gerek..Ağaçlar kalem oldukça yürekler yeşerir dedim naçizane..Hep yazın..Saygıyla..
NAWSO
Okuyucu Tarafından takdir görünce hevesleniyor insan.
Gerçekten çok ama çok teşekkürler.
Başka yazılarda da görüşmek üzere.
Sağlıcakla ve esen kalın...