- 699 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
İNSANLAR...
Boş İnsan : Kendine Değil Ele Yaramaya Çalışan.
Faydasız insan : Kendine Bile Yaramayan.
Zararsız İnsan : Kendine Yarayan.
Faydalı İnsan : Kendine ve Yakınlarına Yarayan.
Kıymetli İnsan : Herkese Faydalı ve Zararsız.
Bulunmaz İnsan : Kendine,çevresine,milletine,dünyaya ve ahirete yarayan.
Kimi insan vardır ne yaptığının farkında olmadan birileri için çalışır ama o çalışmanın içinde kendisi yoktur "Serseri mayın gibidir" nerede patlayacağı belli değildir...
Kimi insan da kendinin farkında değildir "Allah altı boş kalmasın diye yaratmıştır"...
Zararsız İnsan "Çulunu sudan çıkarmıştır"...
Faydalı İnsan "Katma değer yaratmıştır...
Kıymetli İnsan olumsuzluklardan uzak ve her konuda üretkendir...
Bulunmaz İnsan; "Yaratılanı Yaradandan ötürü sevendir" doğru yolda olduğundan emindir ve inançlıdır...
İhtiyaç olduğunda sevdiklerimizin yanında olmak değil,mesele,ihtiyacı veya ihtiyacımız olmadan yanında olmaktır sevdiklerimizin...
Haklı olduğum zaman herşeyi göze alabilirim, ama haklı olmak yetmez haklı kalmak gerek...
Çiftlik evindeki gökte uçmayı,gökte uçan çiftlik evi arzular...
Nurettin GÜLBEY
Saat :10:02
13.12.2021
Yalova
Ben isterim ki sığınsınlar yüreğimin sıcaklığına, ısınsınlar doya doya, yüreğimi üşütseler bile tüm sevdiklerim...
Nurettin GÜLBEY
Saat :09:02
13.12.2021
Yalova