- 224 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KUR'ANA BAK SINIRSIZ İLMİMİMİ GÖR...der yüce Allah...Gördük mü...
KUR’ANA BAK SINIRSIZ İLMİMİMİ GÖR...der yüce Allah...Gördük mü...
İşte ayet:"Yoksa: “Bunu kendisi yalan olarak uydurdu” mu diyorlar? De ki: “(Madem Kur’an uydurulabilir, haydi öyleyse) Bunun benzeri olan bir sure de siz getirin ve eğer gerçekten doğru sözlüyseniz Allah’tan başka çağırabildiklerinizi çağırın (da görelim, ama bunu başarmanız imkânsızdır.) ”(Yunus /38)
Ve işte ayet:"Kulumuza indirdiğimiz kitaptan dolayı bir şüphe içinde iseniz onun benzeri bir sûre de siz getirin, Allah’tan başka taptıklarınızı da yardıma çağırın; eğer iddianızda samimi iseniz!"(Bakara/23)
Yüce Allahın ilminin dışında yaratılanların ilimleri sınırlı ilimdir...şeytanın ilmi meleklerin ilmi insanın ilmi sınırlı bu sınırlı ilme güvenmeyin size sınırsız ilmimden din öğretttim...der yüce Allah.Kur’ana bak ve bu sınırsız ilmi gör...Kur’anın kıymeti bana ait benim ilmime ait oluşundandır şeytanın ve nefsinizin öğretilerini atın benim öğretilerimi sahiplenin...sınırlı ilminizle iktifa etmeyin...İslam sadece benim ilmimin ürünüdür...
Kur’anda Allahın sınırsız ilmi var...Şeytanın hilelerini bozan...beşerin hatalarını onaran bir ilim var...
Tevhidi hakim kılmak olsun amacınız...İki alemde de hüküm koyma hakkı bende...Teslim olun...yani şeytanın ve nefsinizin eksik ilmine uyup zarar görenlerden olmayın...
Zamanımızda cihadsız din...kabuk din ...göstermelik din yaşanıyor...Orucunda tevhid kavgası yok...Allahı nefsine ve şeytana üstünle...Tevhid kavgası bu...Namazında fuhşuyatla kavga yok yani şeytan ve insan ilmine kavga açmak gibi bir özden orucumuz mahrum..."SENİN sınırsız ilmin bana orucu emretti...başım gözüm üstüne...demedik.Her ibadettteki o sınırsız ilmi görmedik...araştırmadık...anlamaya da çalışmadık...Namazda oruçda fuhşiyatla kavga var...şeytanın ve nefsimizin dürtüleriyle kavga var...demeliydik.Oruç kıymetlenmeliydi.Namaz nasıl şeytani ve nefsani dürtülere kıyamsa isyansa kavgaysa...Oruç da hac da zekat da aynıydı...Ondaki kıyamları yaşamadık...İftar dualarımız da Allah tarafından kabul görmedi...çünkü Allah adl sıfatlı...Orucun şeytana kıyam ve savaş olsaydı iftar duan icabet görürdü...
Evet...İslam kabuk değil...şekil değil...göstermelik bir kaç emir ve yasak değil...şeytana ve nefse sınırsız savaştır..."La ilahe illallah..."demektir...Rızadan başka amaçları yok etmektir...
Evet...KUR’ANA BAK SINIRSIZ İLMİMİMİ GÖR...bu emirler sınırsız ilmin ürünü ve çok kıymetli...de.
Evet...İçinde şeytanla ve nefisle kavga savaş taşımayan her ibadet...sadece kabuktur...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.