- 208 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sırtınızda Yumurta Küfesi Taşımak
Sırtınızda yumurta küfesi yoksa, bir yük taşımıyor, gocunacak gücenecek, imtina edecek çekinecek, değerinizi kıymetinizi azaltacak bir şey yoksa rahatsınız oldukça bahtiyarsınız. Yok eğer bir ağırlık taşıyor, altında eziliyor, yerlerde geziniyorsanız, yolunuz uzun, işiniz zordur.
...
Bir kişiden olumlu anlamda bahsedileceği zaman sırtında yumurta küfesi yok ya denilir. Ona sorun sıkıntı veren, mecbur bırakan bir şey yok ya denilir. Bu size ciddi alan açar. Kredinizi yükseltir. İtibarınızı arttırır.
...
Ya yumurta küfesi taşıyorsanız, kimi şeyler üzerinizde ağırlık yapıyorsa, üzerinize yapışıp kalmışsa hep önünüzde engeldir. Bunu bir sicil kaydı gibi düşünün, vaktiyle adınıza eften püften bir kayıt düşülmüş olarak görün ve ondan kurtulmanin ne kadar zor bir şey olduğunu düşünün.
...
Taşıdığınız şey kolay kolay düşmüyor üzerinizden, kayıt kuyut silinmiyor ve ne zaman olsa önünüze konuluyor.
...
Küçük nedenlerle, kimi olumsuz şeylerle bir ömür boyu aynı şeylere maruz bırakılmak insafsızlıktır. Hep önüne bu meseleyi çıkarmak, yargılamak, her seferinde toplum gözünde mahkum etmek akıl ve vicdan dışı bir şeydir.
Kemal SEYFİ
07.05.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.