- 440 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
BENİM YURDUMUN İNSANI AŞK DİYE "KÖRLE YATAR ŞAŞI KALKAR"!!!....
Bazı duygular aşk değildir. Tam tersi birbirinin nefsine uyanmadır..
Erkek için teneşir paklar. Öteki dünyaya emanetleri götüremem mantığı hâkim. Ayrıca kadın için atmış yaş üzeri ise kendine son şans vere bilmedir de.
bu sapkın ilişkinin diğer adı.
Demem o ki , son yazı dizimin devamına yaptığım araştırmalar ve gördüklerim ahlâki değerlerin sıfır olduğu bir çağa hoş geldiniz dedirtti bana...!!!.
Ne yazıktır ki! Esra Erol’a sosyal medya ,akılı telefon kullanma yetişkini sayılan. Bu dünyası küçük olan insanların, açıkça konu fazlalığı tavan yapmış durumdadır.Ve kadın yüz yıl yayın yapsa inan ki
bu saçmalıkları bitiremez...!!!
Nikâhınızın altında olan eşlerinize lütfen! şu birbirinize sadakat kelimesini, her fırsat da ve sık sık hatırlattın.
Bir yerler de size ait duyguların carcur edilmemesine bir kazanan da siz olursunuz.
Bakın iki iki dört kişilik bozukluğu
O kadar yüz kızartıcı ki
Ruhunuz bile duymaz sosyal medyada arkadaş, kanki durumunuz iki yakası açık..."memeler baş kaldırmış kavuşmuyor düğmeler zalim oy oy gelin gelin " siz kutsal emanet misiniz! ah aha bu türkü size de gelir bilir.
Evet sevmek sevilmek kimsenin babasının malı değildir.
Keza "Ahlâkı" Değerler ve mutluluk adına herkesin kutsalı olan kalbine yaşanmışlığına saygı gösterin ki size de saygı gösterilsin.
Genel toplum olarak, hava yutup, kokulu gaz çıkarmayın.
Yüreği sahipsiz insanları nefis çamuruna çekmeyi başaranlara tek ses yükseltmek gerek!
Böyle çarpık ilişkilerin oluşumun sonrası .Eminim ki hepimizin ilk aklına gelen şu olur .
iki iki dört eden bu kişilik bozukluğunda olan evladına.
Ya benim evladım gelin olarak denk gelirse. O zaman ben ne yaparım. Velhasıl ar, edepsizliğin hüküm sürdüğü. Bir ailenin üyesi olacak. Hem de gözümden bile sakındığım evladım. Hiç güvende olur mu?
Ay!..çok korkunç düşünmesi bile Allah korusun!!..
"İki ucu bo...klu değnek" renkler aşklar tartışılmaz zenginliktir...diyen gerisini iyi düşünsün..
kulakları çınlasın
Bizim Halil hoca ,böyle şeyleri duyunca...peeeeh! peeeh armut dibine düşer...derdi..
Mesela tek ayak üzerinde duran hayatların sonunu biliyoruz. En ufak bir çıtırtı yerle bir olmalarına neden olur.
bir taraf da aklı ile inatlaşan o tipler en tehlikelisi onlardır..
Hani Tv de çok sevilen bir dizi vardı sizlerde mutlaka hatırlarsınız "kırgın çiçekler" Ora da bir kadın vardı. Eşi kızına tacizde bulunuyor ve kadın ısrarla" benim kemalim yapmaz "derdi. bu düşünceye inandırılan aramızda çok kadın vardır..İki tapu, birde tahta kapı üstüne geçir .Aah da. kemalim yapmazlar alır başını gider..
Benim sözüm özelikle hemcinslerime kadınlık hakkınızı kimseye kaptırmayın ve kimseninki de elinde alınmasına vesile olmayın.
Çünkü,aynen böyle çift boynuzlu peeeeeeh! peeeeh! / yaz yaz bitmiyorlar..!!!
Gününüz aydın olsun!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.