- 394 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İlk Adım
Yapacağımız işlerde ve hayatımızda atacağımız "ilk adım" çok önemli olduğu için sizlerle bu hususu paylaşmak istedim.
Yapmak istediğimiz ya da niyet ettiğimiz işlerde ilk adım çok önemlidir. Özellikle doğru atılan ilk adım daha da önemlidir. Bazen yanlış atılan ilk adımı düzeltemeyiz.
Aşağıda hayatta atacağımız bazı ilk adımları hatırlatmaya çalıştım. Bu örnekleri istediğiniz kadar çogaltmanız mümkündür.
Ardından ilk adımın önemini belirten veciz sözlere yer vermeye çalıştım.
Mutluluğa ilk adım,
Hayata ilk adım,
Evliliğe ilk adım,
İşe ilk adım,
Girişimciliğe ilk adım,
Bilime İlk adım,
Okumaya ilk adım,
Biniciliğe ilk adım,
İhracata ilk adım...
İlk adımı at, gerisi gelecektir!
Her şey bir tek adımla başlar.
İlk adım her zaman en zorudur.
Bir sorunla ilgilenmeye doğru ilk adım onun var olduğunu kabul etmektir.
Tasarruf etmeye başlamak güvenli emekliliğe doğru ilk adımdır.
İlk adımı attım.
İlk adım en zor olanıdır.
İlk adım en önemli adımdır.
Uzun yolculuklar tek bir adım ile başlar.
Zamanında bir adım atmayan tembel, sonradan yüz adım atmak zorunda kalır. (P. Giovio)
Binlerce kilometrelik yolculuk bile tek bir adım ile başlar. Kalk ve yürü hayata. (Lao Tzu)
Bulunduğunuz ortamda en önemli kişi, bir sonra ki adımın ne olduğunu bilendir. (James L. Webb)
Yeni bir adım atmak, yeni bir kelime söylemek, insanların en fazla korktuğu şeydir. (Dostoyevski)
İlerleten istek değil, adımlardır. İsteklerinizi adımlarla birleştirerek gayenize yöneliniz. (E. Goblot)
Kimsenin senin yanında görünmesine güvenme. Karşına geçmesi için bir adım, düşman olması için bir lafın yeter. (Sadi-i Şirazi)
Her gün amacınız doğrultusunda, ileriye doğru bir adım atmaya çalışın. Bu adımın çok küçük olması hiç önemli değildir. (Landor)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.