- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZEL HASTANE ÜCRETLERİ EL YAKIYOR!..
Dr. Remzi HOROZ
ÖZEL HASTANE ÜCRETLERİ EL YAKIYOR!..
Saygıdeğer Cumhurbaşkanım, Başbakanım, Muhalefet liderlerim, Bakanlarım, Milletvekillerim…
Müsaadenizle affınıza sığınarak birçok vatandaşımızı ilgilendiren, başımdan geçen bir konuyu sizlere arz etmek istiyorum.
26 yıl Sağlık Bakanlığında, 10 yıl özel sektörde çalıştım. Emekliğim. 65 yaşındayım. Mersin ilinde ikamet etmekteyim.
Nefes darlığı, halsizlik ve öksürük şikâyetiyle 27.04.2021 tarihinde Mersin’de özel bir hastaneye müracaat ettim. Göğüs hastalıkları uzmanı doktor hanım beni muayene etti. Doktor gerçekten benimle iyi ilgilendi, muayene etti, tahlil ve filim (BT,Torax) istedi. Ücreti yatırmak için hasta kabul bankosuna gittim. Muayene ve tetkik ücreti olarak benden 1752,72 TL. (Bin yedi yüz elli iki lira yetmiş iki kuruş) istediler. Ben de sağlık güvencemin olduğunu(Emekli) ve bu ücretin çok yüksek olduğunu belirttim. Bunun üzerine sekreterin cevabı beni şaşırttı. “ Hadi, hadi… Sırada bekleyenler var. Parayı ödeyecek misin, ödemeyecek misin?” “Sosyal güvencem olmasaydı ne kadar ödeyecektim?” diye sordum. O da “Emekli olmasaydın 4-5 bin TL ödemek zorunda kalırdın.” diye cevap verdi. Hastaydım, tedaviye ihtiyacım vardı, mecburen parayı ödedim.
Pandemi (Covid 19) döneminde özel hastaneler krizi fırsata çevirerek hastalardan aşırı ücret alıyorlar. Bu gidişe dur denmeli, özel hastaneler düzenli denetlenmelidir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.