- 351 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EŞLERİNİZİN AİLESİ DÜŞMANINIZ DEĞİLDİR
30 Nisan 2021 Cuma
İstanbul
Ben kırkından sonra bir insan tanıdım. Tacettin Gürkan abim. Onu tanıyana kadar erkek kardeş özlemi duymuştum oysa. Üç kız kardeşin ikincisiyim, ablamı da çok seviyorum, kız kardeşimi de. Rabbim onlara sağlıklı, mutlu ve uzun uzun ömürler versin inşallah. Bunlar tartışılmaz değerler tabiki.
Gelelim bu sonradan öz abim olan dünya iyisi insanın kim olduğuna! Gürkan abim eşimin abisi. Ben onu ilk gördüğümde çok sevdim. Biliyorum o da beni çok sevdi...
Ve biz onunla ikinci evliliğim dolayısıyla tanıştım. O kanser hastasıydı beni kardeşine istemeye geldiğinde. İstanbul nere, Isparta nere . Onca yolu benim için kat etmişti.
Ben onu ilk gördüğüm anda sevdim.
Eşimin ailesi iki kardeşi zaten. Benim başkaları gibi nefret edebileceğim kaynanam da yok, hizmet edeceğim bir kayınpederim de.
İkisi de rahmetli olmuşlar. Ki olsalar çok severdim onları. İlk evliliğimde 24 yıl bana zulmü layık gören insanlara dahi saygıda kusur etmemişken, sanırım pırlanta gibi 3 erkek evlat yetiştiren insanlara asla hadsizlik etmezdim.
Biz bu gün Tacettin abimi toprağa verdik. İyiki abim demek nasip oldu.
Sevgili bayanlar, demem o ki sadece eş sevmekle evlilik yürümez.
Erkeğin ailesi de bayanın ki kadar değerli olmalı. Kaynana psikolojisine girmek yerine, oğlunu sevdiğim kıymetli insan gözüyle bakın.
Giden gelmiyor. Kim olursa olsun değer bilin.
Eşiniz de bir aile evladı, bencillik etmek yerine eşiniz kadar ailesini de sevin.
Büyükler saygı ister , saydıktan sonra sevilmeyi bekleyin hanımlar.
Bir gün gelecek siz kaynana olacaksınız. Bunu aklınızda bulundurun.
Kıymet bilmeli İnsan.
Seni Seviyorum Kocamın Aynı Karında Yattığı
Benim İse Öz Abim TACETTİN GÜRKAN.
NURDA UYU, HAKKINI HELAL ET.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.