- 403 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kimi Aşklar Var.....
İşi gücü sadece yaşamak olan Haldun kendi hayatına dokunmaya karar verdiğinde kendisine cömert davranan şeyin ne olduğunu bulmuştu lakin bunun farkına biraz geç varmıştı. Zira dünya dönmesine dönüyordu ama onun ruhu bal arısının çiçeklerle dansı gibiydi. Ve artık o gökyüzünü daha berrak görüyor, toprağın kokusunu ciğerlerine kadar hissedebiliyordu. Başka bir şeyi umursamaya hiç niyeti yoktu hele hele insanlarla ilgili felsefe, onu hiç ama hiç ilgilendirmiyordu. Çünkü herkesin yarım kalmış bir hikayesi vardı ve bu hikayelerin herhangi birinde yer almak ya bir oyun ya da bir tercih olmalıydı. Kim bilebilir ki daha kaç kişi birbirinin hayat hikayesinde yer alabileceğini. Oysaki zor olan hayatın kendisi değildi, yaşamaktı. Haldun, şehir kültüründen kopmuştu, kalabalıklarda yaşamaktan vazgeçmişti. Hayatı sade ve basit yaşamak ona daha keyifli geliyordu.
Çobanlık yapmak veya bir uçurumun kenarındaki vadiden ovaya doğru süzülen hayatla bakmak; güzel bir akşam yemeğinde ki o kırmızı şarabın verdiği çakır keyfi gibiydi.
Sefil kuruntularla kuşku dolu bir hayatın hakkını vermeye çalışmak sıradan bir meşguliyet olmasına rağmen asıl büyüleyici olan şey; gözünün başka bir göze değmeden içindeki aşk tanrısını eyleme geçire bilmekti hayata dokunmak.
Şehirler gözüne artık bir harabe gibi görünüyordu ve bu harabelerde yaşayan o güzel kadınların yaşayamadığı o güzel aşkların da bir hikayesi vardı. Kimi aşklar yıldızların gülümsemesiydi kimi aşklar ise ay ışığını bile fark etmeden geçip gitmesiydi. Neden o büyülü gecelerin boynu bükük kalıyordu. O deli divane erkekler şimdi neredeydi. Yalan kokan nefeslerin yaşadığı bu harabe şehirler aşk için artık güvenli değildi. Hayatın kendisine uzattığı eli geri çevirmemişti Haldun. Her şeyin bir kadını öpmekle başlaması ve sonrasında onu göğsünde taşıması ve dünyanın doludizgin dönmesiyle devam etmesiydi aşk. Bu harabelerde yaşayanlar aşkı ya pas geçmişlerdi ya da onu ertelemişlerdi. Lakin AŞK kimseyi terk etmezdi edemezdi zira o her zaman bir bahardı onu hakkıyla ve özgürce yaşayanlar için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.