- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NİÇİN HADİSLERİ REDDEDİYORSUNUZ DİYENLERE SORULARIM VAR?
1) Siz Nebimiz Muhammed’in okuma yazma bilmediğini iddia ediyorsunuz peki Kur’an’da niçin bunun aksi geçiyor?
Örneğin; Kalem Sûresi 1. ayetinde ’NuN, kaleme ve yazdıklarına andolsun.’(Kalem Sûresi 1. ayet) diye geçmektedir. Okuması yazması olmayan birisi yazı yazar mı?
2) Siz cehenneme girip çıkacağız diyorsunuz Kur’an’daysa cehennemden çıkış olmadığı söyleniyor. Size mi inanalım Kur’an’a mı?
’ Çünkü onlar, "Cehennem sayılı birkaç günün dışında bize dokunmayacak dediler". Uydurdukları şeyler onları dinlerinde böylece yanıltmıştır.(Al-i İmran Sûresi 24. ayet)
’Yalnız cehennemin yolu hariç. Orada sürekli kalacaklar. Bu, Allah’a pek kolaydır. (Nisa Sûresi 169. ayet)
3) Siz ehli kitabın yani Hristiyan, Yahudi ve Sabiilerin cennete giremeyeceğini iddia ediyorsunuz Kur’an’daysa bunun aksi geçiyor. Size mi inanalım Kur’an’a mı?
’Şüphe yok ki, iman edenler, Yahudiler, Hristiyanlar ve Sabiiler; bunlardan her kim Allah’a ve ahiret gününe gerçekten iman eder ve iyi bir amel işlerse, elbette bunların Rableri yanında mükafatları vardır. Bunlara bir korku yoktur ve bunlar mahzunda olmayacaklardır. ’(Bakara Sûresi 62. ayet)
4) Madem sizin yolunuz doğru niçin o zaman dinden para kazanmak haram olduğu hâlde din anlatarak para kazanıyorsunuz. Hangi elçi din anlatarak para kazanmıştır?
5) Siz nebilerin nebi olmadan önce küçük hatalar yaptıklarını ama nebi olduktan sonra yapmadıklarını söylüyorsunuz. Peki Kur’an’da niçin bunun aksi geçiyor?
Nebimiz Musa nebi olmadan önce bir adam öldürdü. Nebimiz İbrahim Allah’a iman etmeden önce başka yollarla Allah’a imana doğru getirildi. Elçi Yunus bilindiği gibi elçilik görevi almış fakat sonrasında elçiliğe uymamış kaçmış ve bir balık muhtemelen balina onu yutmuş ve balığın karnında pişman olup tevbe etmiştir. Nebimiz Muhammed elçi olmadan önce hata yapan, günah işleyen ve Allah’ın vahiyle bildireceği imanı bilmeyen bir insandı. Nebi oldu ve yine günah işledi. Eğer işlemeseydi, Allah, günahları için bağışlanma dilemesini emretmezdi.
"Hem kendi günahın, hem mü’min erkekler ve mü’min kadınlar için mağfiret dile."(Muhammed Sûresi 19. ayet)
6) Niçin Allah’a itaatin olduğu ayetlerde elçi geçiyorda Nebimiz Muhammed’in hatalarının söylendiği ayetlerde nebi geçiyor?
"Ey Nebi! Eşlerinin rızasını arayarak Allah’ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayan çok esirgeyendir.(Tahrim Sûresi 1. ayet)
7) Niçin Maide Sûresi 1. ayetinde "Size okunacak olanların dışındaki hayvanlar size helal kılındı." dediği ve devamında 3. ayette bunların hangileri olduğu söylendiği hâlde siz sırf mezhep imamlarınız bazı hayvanların helal olduklarını söyledikleri için onları helal haram dedikleri için haram kılıyorsunuz? Üstelik mezhep imamlarınızın helaller ve haramlar konusunda birbirleriyle çeliştiklerini gördüğünüz hâlde onlara uyuyorsunuz.
8) Nebimiz Muhammed’in 571 Pazartesi günü doğduğunu iddia ediyorsunuz ama 20 Nisan 571 diyen kişi hem çok yalancı hemde günleri saymaktan bile aciz kalmış çünkü 20 Nisan 571 Pazartesi değil Çarşamba gününe denk geliyor. İsteyenlere basit matematik formülü veririm. Onlar bile basit matematik formülüyle günleri saymadan bulurlar ama ben günleri saydım. Bu durumda 20 Nisan 571 Çarşamba günü olduğu ve sizse pazartesi dediğiniz hâlde size nasıl inanalım.
9) Niçin astronomi ilmi dahi bizi haklı çıkarttığı ve Kur’an’da da "Şafağın beyaz ipliği siyah iplikten sizce seçilinceye kadar yiyin için" dediği ve bununla ilgili hadisleriniz bile bizi haklı çıkarttığı hâlde siz zifiri karanlıkta oruç tutturuyorsunuz?
10) Niçin seyyidlerin cehenneme gitmeyeceğini düşünüyorsunuz halbuki seyyidlerin bir kısmı kaçak elektrik kullanıyor, bir kısmı sınavlarda kopya çekiyor, bir kısmı büyü kitapları yazıyor. Sizlerse bu büyü kitaplarına değer veriyorsunuz. Mesela aslında bir büyü kitabı olduğu hâlde Seyyid Süleyman Hüseynî’nin Kenzü’l-Havvâs adlı eseri halk arasında yaygın olarak okunmaktadır. Süleyman Hüseynî Seyyid olduğundan seyyidlerede değer verildiğinden seyyidlerin şirke düşmeyeceği cennete gideceği düşünüldüğünden Kenzü’l-Havvâs kitabı okunmaktadır. Seyyidlerin bir kısmı pkklıdır. Mesela Seyyid Abdülkadir Kürt Teali Cemiyetini kurdu. Hayali Kürdistan safsatasıydı. Ayrıca seyyidlere değer verdiğinizi söylüyorsunuz ama Sünni olup Seyyid olduğunu söyleyenlerin Seyyid olma ihtimali çok düşük hatta hiç Seyyid olmayacakları kadar düşük çünkü Arap olmadıkları hâlde Şiiler Arap olup Seyyid olduklarını söyledikleri ve bunun için ayetleri bile tahrif edip kendilerine göre meal yaptıkları hâlde onların batıl bir yolda olduğunu söylüyorsunuz. Bunlar batıl bir yolda olduğunuzu ve müşrik olduğunuzu görmenize yetmiyor mu? Yetmiyorsa daha kaç delil istiyorsanız söyleyin ben o kadar delili size getiririm. İçinizdeki münafıklara uymayın onlar zaten mü’minlerin arasına girip sizleri saptırmaya çalışan köstebeklerdir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.