- 366 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
RUHUN BİLMECESİ
Akıp giden herşeye, bir cümle kurmaya hazırlanırken,nedense her seferinde bir hırsız çalar içimden cümleleri.Şey der gibi;o gün bugün değil.Şunu bil ki,İçine eklediğin evren sana gezegen kusmayacak,kara deliklere yeterince çekilmedi için.Aslında önü arkası süslü edebi cümleler kurmak da değil niyetim.Öylesine dümdüz,gecenin ruhuna uygun,siyaha çalan kelimelerden, biraz da soğuk olanlarından, ama düz,öyle dümdüz.Sizde de belirir mi böylesi duygular bilmiyorum,gecenin sakinliğine kocaman bir çaresizlik birikir mi üzerinizden?Tutamadığınız hayat,dokunamadığınız, durduramadığınız zaman.sizi de çaresiz bir hüzne boğar mı?Sorgulatır mı saçınıza düşen akların sebebi yağmurları?Acı mı, kronik stres mi,zamanın akışını unutturan koşturmacalar mı?Hangi denizin kıyısına varsak,en nihayetinde göreceğimiz ya kum ya çakıl taşları...Hızla akan zamanın bedenimizde yarattığı döngü bir çaresizlik değilde nedir?Oysa şöyle zannederdim hep:İnsanın ruhu tanrının nefesidir ve böylesi bir ruh durmayı, susmayı yada rutin bir labirentin hep aynı giriş çıkışı arasında yaşamayı tahayyül edemez.Ama yine de 25 inde henüz, bize emekli olmak üzerine hayat tüketme şekilleri sunan anlayışları, ondan fazlası bunu kabul edişlerimizi anlamıyorum.Dünya denen bu gezegene kaçımızın ruhu ait?Sığamadığı bedenimizden, çıkmak da istemeyen bu ruhun teskin olması hangi bilemediğim arayışın sonucudur?Yana yakıla nefesimizi tuttuğumuz bu koşturmaca nerede son bulacak?Vardığımız yerde kaç keşkemiz kaç tane pişmanlığımız bizle birlikte olacak.?Sahi var mı içinizde ruhunu bedenine sığdırabilen?Benim ki susmayan hırçın bir çılgın!Kendisiyle sürüklenmeyen bedenime düşman.25 imde saçıma aklar düşürdü kininden,uykusuz geceler,soru içinde sorular, cevap aramak gibi derdi olmayan... Yok mu susturabilen içinde?susturup bana da yol gösterecek yok mu?Bekliyorum,anlatınız lütfen,Nasıl ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.