- 253 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SEVGİNİN PERÇEMİ
SEVGİNİN PERÇEMİ
Nutkumun virajları batıyor boğazımın damarlarına.Keskin.Canım çok yanıyor.
Miadı dolan zamanlarıma gömülü olan samimi sözleri çıkarmak istiyorum.Sarmaşıklarla büyüttüğüm sevda kokan harfleri bağlamak adına.
Yürek denizleri yosun sarmış.Vicdanları taş.
Gözlerimizin pınarlarını kurak.İnci mercanları çatlatmış diyorlar insanlığın.
Cenaze namazını çoktan kılmışlar sevginin perçeminin.
Kara düşler,kör bulutlar sarmış mavi kıyılarımızın kaküllerini.
Oysa umutlarıma yelkenler açmıştım,farklı limanlarda.Yüreğimin kapılarını kındırık bırakalı yıllar olmuştu da şurada sayılı yıllar oldu kaleme alışım.
İnsanı sevmek saflık,iyiliğin enayilik olduğunu hatırlatanlara gözlerim ama bakmıştı.
Öyle ortak noktalarımız var ki.Sevmek için iyilik için diye kendimi yediğim saatler de kızgınlığım hep kendime oldu.
Kaybedişlerim belki bu yüzden oldu.
Çamur yağdı gönül sarayıma,kalemim ağladı yüreğimin dağlarına.
Dünyalık da gözüm olmadı ezeli.Faniyiz fani olanı ister miyiz?
Bakiye dilbeste ruhumuzla baki güzelliklere kucak açmalıyız düsturunu yeşerttim gönül bağlarıma.
Hangi birikimi götürecek insan ötelere,sevgiden iyilikten başka.
Sevgi üzerine yaratmamış mı rabbim kainatı.İnsanı muhatap almamış mı?Neyin kavgası var damarlarımızda.Hangi hırsın pençeleri boğazımızda.
Zift kokulu dumanlar saldılar.Ayaklarımıza çakır dikenler.
Türkülerimiz hep yarım kaldı.Sevdalarım küs.
Ruhumun basamaklarına kazımıştım.
Sevgiyi
Hoşgörüyü
Samimiyeti
Neysek oyduk aslında.
Kuru ekmek yiyen bir peygamberin ümmetiydik bizler.
Fakir,onurlu helal yoldan rızkını kazanan bir köylü adamın,köylü çocuğu.
Gururla söylerim köylü olduğumu.Yer sofrasında yemek yediğimi,ateşte pişen çayı içtiğimi.Ezanla kalkıp bahçeye gittiğimi.Sebzeyi meyveyi yetiştirdiğimi.
Kim gelirse sevgiyle Allah ne verdiyse hazırlamayı.Paylaşmayı,yokluğunda var etmeyi.
Enayilik olmuş bunların adı,saflık.
İnanıyorum.
Dünya göç ediyor.Ve sevgiyi iyiliği yaşayanlar iki dünyada mesut olacaklar.
Kalplerde olanı rabbim bilir.
Kalplerimizin perçemlerine sevgiden düğümler atalım.
Mevlam neyler,neylerse güzel eyler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.