- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Hayal meyal
Bir gecesinde yarının,
Hayır, bir yarısında gecenin...
Uyanıyorum uykudan, bi sigara yakıyorum gözümün çapağı kurumadan.
Saçım başım dağınık, üzerimde sabahlık.
("odanın hali perişan ben perişan" yine yapıştı Ayna şiiri çık aklımdan!)
Senin uyanışını hayal ediyorum. (kimse yok işime karışan" "kızım oturma orda sofrayı kur" "tamam anne ya!"neyse o şiiri bile yaşayamıyorum)
Üzerinde ince saten çizgili geceliğinle (saten ne ya) hayır; üzerinde pamuklu kapşonlu eşofmanınla (kapşonlu giymez)
Üzerinde takım elbisesi (yuh! Öylede yatmaz herhalde, yatabilir)
Üzerinde pamuklu çizgili, çiçek desenli, kareli vb. geceliğinle
Yatağından yorganını zarifçe kaldırıp uyanıyorsun (hanım evladı gibi ne o öyle)
Yatağından yorganı teperek kalkıyorsun.
Elinle enseni kaşıyıp yürürken, çapaklı gözlerinle aynaya bakıyorsun. (oldu olacak lavaboya balgam Atsın- atar neticede insan/erkek neyse)
Eline kitabını alıp gözlüğünü takıyorsun.
(gecenin köründe- he)
Eline kumandayı alıp bacaklarını sehpaya atıyorsun (maç özeti mi izleyecek- ya napsın?)
Eline telefonu alıp ayaklarını koltuğa dayayıp dudağını ısıra, ısıra pubg oynuyorsun ( o hah! Milyon milyar sen o parayı ne yaptın? Yaw teyze Bi git her konuya maydonozsun)
Eline telefonu alıp, zerifçe gelen bildiri ve mesajlarına el-cevap yazıyorsun
(her zıkkımı beğendiğini de geçmeden)
Peki ben bu hayalin neresindeyim. ("ben buraya neden çıktım, çıkmışsam çıkmışımdır" yaw Bi kapatın şu Kemal sunal filmini ciddi Bi şey yazıyoz şurda!)
Evet çıkmışımdır, yani bir yerinde varımdır herhalde telefonunun (o telefon bir elime geçse varya)
Sonra balkona çıkıyorsun derince bir nefes almak için (ara sıra balkona çıkıyorum, fesleğenler kuruduğunda ocaktı ben baharı bekliyorum. - Nazlı!
-neee - şaban sana demedi efendim anne! - balkonamı çıktın çiçekleri sula! - hayır anne ben çıkmadım o çıktı - o kim? - kim kim? - o dedin ya - he kedi - kov onu ordan çiçekleri yiyor - pişttt hadi git!)
He nerde kalmıştık nefesini aldın mı?
Şimdi yat uyu. Bir hayale bile uyumuyorsun.
Kabahat benim gecenin köründe ne hayali kuruyorsam. (git yüzünü yıka kız şaçın başın dağılmış şu hale bak böyle sofraya oturma - tamam anneee)
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.