Serzeniş
SERZENİŞ
Sevgili Ozanım Halil Manuş, öncelikle şunu söylemeliyim; kalemim hak edenleri günü geldiğinde yazmaktadır. Cümlelerim yerli yerinde, hak ettiğiniz cümlelerdir, bilesiniz. Bu arada durup dururken yaramı da deştiniz. Son cümleniz “Balığın değil Halık’ın bilmesi.” Zaten bizim düsturumuz da bu değil midir?. Bilinmelidir ki eserlerimizi ticari amaç kaygısıyla yazmıyoruz peşinen söyleyelim dünya âlem bilsin. Yazımıza devam edelim.
İşin en kötüsü nedir bilir misiniz? Vefasızlığı yaşarken tatmak! Bazı şairlerim(!) Felahiyeli Şair ve Yazarlar Güldestesi kitabım çıkana kadar beni yere göğe sığdıramıyorlar, “Bravo! Bravo!” sesleri seyirci localarından kâinatın bir köşesinden aksedip Kayseri kalesi surlarına çarpıp bana geri geliyordu! Şimdilerde bakıyorum da Güldestesi kitabım çıkalı 6 yıl olmuş, ne hatır soran var, ne kıymet bilen var, ne de korona belâsıyla cebelleştiğimiz şu günlerde “Sıhhatiniz nedir? Ne âlemdesiniz? Nasılsınız?” diyen var! Hala çıt yok! Tabi hal hatır soran kadirşinas şairlerim bundan beri tutulmuştur.
Koskoca 62 şairin neredeyse tamamına güldestemi hediye ettim. Bari torun tosunun için, gavim gardaşın için birer adet alsaydınız ben de güzel bir tiyatro seyretmiş olsaydım diyorum şairlerime!
Serzenişlerimde tamamen haklı olduğumu sanıyorum. Şairler 5 adet şiir ve özgeçmişleriyle kitaplaştırılmışlardır. Kıymet bilenden geçtik kitabı belki de sonuna kadar okuma zahmetine katlanmamış olanları vardır! Böyle bir keşmekeş durum yaşıyoruz günümüzde. Vefasızlığın, kadir kıymet bilmezliğin ibresi tavan yapmış. Ne diyelim esenlikler dilerim vefasız yazar ve şairlerime diyerek bitirirken bana atfen yazılmış şiirin bir kıtasıyla yazıya nokta koyalım;
“Aman dikkat eyle haydut olana
Meyledip te kanma yanıp sönene
Yanlış ilim benzetilir kirmene
Doğrularla kitabını iyi yaz …”
HOŞÇA KALINIZ…
Kadir ACI, 21.04.2021, Kayseri.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.