HAKAN AY KİMDİR?
HAKAN AY KİMDİR?
-----Hakan Ay, 1971 yılında Kayseri ili Felâhiye ilçesi Kepiç köyünde doğdu. İlkokulu Kayseri’de, ortaokulu Osmaniye ve İskenderun’da tamamladı. Elazığ Fırat Üniversitesi Metal İşleri Öğretmenliği bölümünden mezun olduktan sonra Kayseri’nin çeşitli ilk ve ortaokullarında, sözleşmeli olarak, 5 yıl İş Teknik ve İngilizce derslerine girdi. Şu sıralar özel bir sektörde çalışmaktadır. Şiir ve öykü ağırlıklı çalışmaları devam ediyor. Evli olup Alper isminde bir oğlu vardır.
-----Hakan Ay, Kadir ACI’nın (benim) 2015 yılında yayınlanan “Felahiyeli Şair ve Yazarlar Güldestesi”nin şair ve yazarlarından olup, yazarımızın sanat yönlerinden, kişiliğinden bahsedecek olursak, şair yazar olarak daha çok aşk temalı şiirler, duru, temiz anlaşılır bir dille de öyküler yazmaktadır. Dürüst ve çalışkan bir kişiliğe sahiptir.
-------Benim çok istediğim, arzu ettiğim hususlardan biri de şair ve yazarlarımızın çalışmalarını güldestesi olarak yayınlanması ve kitabı çıkan yazarlarımızın safında yer almaları olmuştur. Bu günlerde bu sevinç ve gururu Hakan Ay yaşattı. “Vatan Sağ Olsun” adlı 110 sayfalık, öykü kitabı, Mart 2021 baskısı, olarak Otantik yayınları arasında çıktı. Tam 14 öykünün yer aldığı kitap internette satışa sunuldu. Ellerinden tutup bir yerlere gelmesinde çaba gösterdiğim bu değerler Türk kültürü çerçevesinde Felahiye’nin zengin kültürüne renk katmaya devam ediyorlar.
-----Şu sıralar 2. öykü kitabının hazırlıkları devam etmekte, “Buğulu Pencere” adlı şiir kitabı yayına hazır beklemektedir.
-----Şiir ve öykü dalında güzel eserler vermeye devam eden, kendisinde müthiş çaba gördüğüm Sevgili Hakan Ay’ı tebrik ediyor, kendisini kutluyor, başarılı çalışmalarının devamı dileğimle sevgilerimi sunuyorum.
Kadir Acı, 22.04.2021, Kayseri.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.