- 415 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
-Yazısız-
yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız
YORUMLAR
Kaydedilirken mi bir hata olmuş yoksa bu haliyle mi değerlendireceğiz?
Bilemedim.
Kahvehane sahibi uzun zamandır kapalı kalmanın sıkıntısıyla hırsını
garsondan çıkarıyor diyeceğim..
Sende bu kadar basit değil diyeceksin.
Ben de acaba usta ne demiş olabilir diye düşüncele dalacağım.
Yedi sanattan biri olan resmin etkili bir koludur karikatür.
Tebrikler.
Selam ve Sevgiyle USTA.
Yekta Attila
Kahveci masaya bir kase şeker de koyunca vatandaş, "Senin amacın ne!" der gibi yakasına yapışmış... Öncesinde kaseyi yere çalmış vatandaş...
Ustam, insanımız bu kadar şeker tüketmeyi bıraksın, hastanelerimizin yükü de yüzde 90 azalsın istiyor gönül...
Yazmadan geçmeyeceğim... Üç beş ay önce, yüz yaşına gelmiş bir kadın vatandaşımız ile ilgili tv haberinde, internet/gazete haberinden farklı veriliyordu, uzun yaşamasının sırrı olarak söylediği...
Tv haberinde tereyağ yemediğini söylemesi verilmemişti...
Yani bu işin ekonomik boyutu (reklamlar mesela) da önemli, insanların sağlığına rağmen...
İnsanlar 'alışkanlıklarınız kaderiniz olur' mealinde özlü sözleri okur, sonra 'nesnel algı' ile "hakikaten yaaa..." nidasıyla bunu dışa vurur da ötesine gidemez ya, sorun aslında budur...
Koronayı türetenler her şeyden önce insanı, toplumları, kültürleri çok iyi tanıyorlar galiba...
Ne yazık ki, bazı konular vardır, bütün ciddiyetine, hayatiyetine rağmen kültürün algılara ve bilinçlere koyduğu ipotek yüzünden kitleselleşmez, mesela insanlar bir virüs karşısında çaresiz kaldıklarına inanırlar sonunda...
Geçen zaman bankadaki bir görevliye iyilik duygumu bastıramadığım için "tereyağ da yeme" dediğimde, "öleyim, daha iyi!" diye cevap verdi...:)))
Şimdi bu yorumumu okuyup da 'maval okunmuş!' diyecek az kişi mi var...:)))
Ağabeyim, ustam...İlgin, yorumun için çok çok teşekkür ederim...
Selam, sevgi ve saygılarımla.