- 750 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
İNSAN MI? İNSAN-CIK MI?
İnsanlar,
Bir zamanlar bu sözü her duyduğumda hayranlıkla ve büyük bir heyecanla beklerdim arkasından gelecek olan açıklamaları. Şimdi ise insanlar deyince nefret, kin ve gözyaşı düşüyor payıma.
Ne zaman birine dost elimi uzatsam, samimi, içten olsam, hep altında bir şey arayanlar oldu. Uzattığım el de mi sorun vardı, yoksa uzattığım kişide mi bilemedim.
Dostum olduğunu iddia eden insanları benim şiirlerimde göremezken başkalarının şiirlerinde sayfa sayfa yorumla görmek çok üzdü yüreğimi.
Ben her zaman sağ elimle sol elimi tuttum, kazağımın koluyla sildim göz yaşlarımı.
Şimdi dostunum diyen insanların başkalarına övgüler yazışına, onlara diller kırışına şahit oluyorum.
En büyük acılar yaşanırken insan acıya alışırmış ya alıştım artık.
İnsanların yaptığı hiçbir şey şaşırtmıyor beni.
Hani diyemiyorsun ya bu insan bu kadar kalitesiz, kişiliksiz, gavur parasıyla beş para etmez. Herkes onu kaliteli sanıyor ya işte en çok ta bu dokunuyor insana.
Artık kulisini bildiğim insanların sahnesiyle ilgilenmiyorum.
Beynim dostluk diye bir şeyin olmadığını ısrarla haykırırken yüreğim hâlâ umutlu.
Gerekçelerimi bilmeden beni yargılayanlar, daha sesimi bile duymadan adımı ağzına alanlar ben sizleri arkam da bıraktım. Hayat bana gereksiz insanları aldığın yere değil karakterinin bittiği yere bırakmayı öğretti.
Şimdi dostlarımla mutluyum ama biliyorum ki beyaz gülün gölgesi bile siyahtır, bir gün siyah bir merhabayla karşılaşacağım işte o ana kadar insancılık oyununuzu ve o oyunu nasıl sergilediğinizi izliyorum. Ne körüm, ne sağır, ne de ahmak sadece susmayı seçiyorum ve soruyorum bir tek dost hanende bana mı yer yok tu insancık.
Ne diyordu şair (Başkalarının acısını hissettiğin zaman insansın).
Peki ya sen benim acımı hissediyor musun? Sanmıyorum.
Cevap ver ne kadar insan, ne kadar insancık sın?
Ama bana değil vicdanına cevap ver.
YORUMLAR
https://youtube.com/watch?v=tI1y4Fa13No
O zaman Türkü dinlemeli... Tebrikler, iyi geceler
KeLeBeK EtKiSii
kullar kıymet bilmez şair
https://www.youtube.com/watch?v=mHvSAPOTF-k
teşekkürler
Merhaba, özel yaşamınızda eminim dostlarınız ve arkadaşlarınız vardır, az sayıda da olsa. Şiir paylaşım sitelerindeki paylaşım yapan insanlar da hiç şüphesiz iyi insanlardır. Ama hemen hepsinin de desteklediği ve destekleyeni oluşmuştur. Bunun örneklerini o kadar çok gördüm ki, ben de sizin gibi düşünüp üzülmüş hatta uzun yıllar paylaşımlarıma ara vermiştim. Tam beş yıl...
Durum şu ki, siz en güzel şiiri de yazsanız bu oluşumlar ne yazık ki görmeyebilir, bilinçli olarak görmezlikten de gelebilirler. Siz sanıyormusunuz ki çok sayıda beğeni alan bir şiir okunmuştur. Hiç sanmıyorum. Şiir içeriğini bilmeden övgüler düzülen şiirler de gördüm.
Daha dün, bir şiir eklenmişti ben de baktım, bir iki dakika içinde 600 kişi okumuş 20-25 kişi de beğenmişti durumu anlatabiliyor muyum. Sanal ortamı sanal olarak kabul edin ve hiç üzülmeyin olur mu.
Yorum yanınızdan uzun oldu sanırım... :)
Hadi siz de gülümseyin... Lütfen...
KeLeBeK EtKiSii
çok teşekkür ederim benim ki arz beyanı duymayan kulaklara seslenmemeyi hayat öğretti bana
saygı ve sevgilerimle
İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum diye bir söz var. Bir söz ne kadar doğru derlerse işte bu kadar derim. Yani takmamak lazım, herkes kendine yakışanı yapıyor.
KeLeBeK EtKiSii
saygılarımla
KeLeBeK EtKiSii
sevgilerimle
Ah kelebek ah gönlün her kırıldığında bildirim olarak düşüyorsun sayfama hüdaya yasla başını kula minnet eyleme.
Senin acını hissetmiyor yüreğine huzur ver lütfen
Sevgiyle kal kırılgan kelebek
KeLeBeK EtKiSii
Ben her zaman derim
insanoğlu en vahşi hayvandır
eğitmezsen dünyayı yutar diye
tebrikler yoldaşım
harika anlam dolu bir yazı olmuş
nice saygılarımla
KeLeBeK EtKiSii
deniz yanar mı bir ihtimal
sevgilerimle