- 428 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
-Yazısız-
yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız yazısız
YORUMLAR
Ağabeyim, ustam... Bu meselenin namuslu takipçisi, ince eleyeni çok olmasa da olanlarının bütün dünyada işletilmekte olan bir mekanizmanın eşzamanlı olarak devreye aldıkları bileşenlerini yazdıkları yazıları bilenler, insanlara söynenlerden söylenmeyenleri pek zahmete düşmeden anlıyorlardır umarım...
Mesela, akşamki haberlerde bir aşı firmasının temsilcisi sevindirik olmuş bir yüz ifadesiyle 3. bir aşının da gerekebileceğini, hatta bundan sonra her yıl aşı olmak zorunda olunabileceğini söylüyordu, kendi dilinde...
Tabii, önyargılarından veya önkabullerinden kendine yaptığı fildişi kulesinde bütün tehditlerdn uzak, mutlu mesut yaşadığını sanan; zaten azıcık da kaygılanmaya kalkınca aklı başından gidecek milyonlarca hatta milyarlarca insan, altın tas içinde sunulan ağuyu ağzına gelen bal tadını alınca oracıkta bırakıyor kendini...
İhtiyarın yüz ifadesi bir yana, bir de içinden saydırdıkları bir bilinse...:)))
Ustam... Bu "anlaşılmaz" sözlerimin özeti şu: İliğinize, kemiğinize zarar veren besinlerden uzak durun... Bakmayın siz reklamlarla durmadan kafamıza çakılan yiyeceklere, içeceklere...
Haydi şunu da yazayım: O bir tür tatlısıyal meşhur kentimizden bize düşman olan komşu ülkelere maliyetine o tatlıdan neden göndermezler, anlamam...
Tepsi tepsi... Nar gibi kızarmış...Mısır şurubu şerbetli... Damakta hıyır hıyır eden cinsten...:)))
Aslan sütü de olur... Tanker tanker...:)))
Kızma bana ustam...
Selam ve saygılarımla.
Sevgili Kardeşim.
Karikatür böyle bir sanattır işte.
Altında imzasını görmesen bile çizgisinden kime ait olduğunu bilmektir.
Yüz karikatür serseler önüme onların arasından seçer bu Yekta'nın derim ben.
Kendine ait bir tarzın var senin.
Konusuna gelince:
Sağlık çalışanları hazır da aşılayacak insan mı bulamıyor, Yoksa başka bir şey mi
demek istedin tam yorumlayamadım ben.
Hadi açıkla da mutlu olayım. Aslında bir karikatüre çok yorum getirilebilir.
Hele aşı olan ihtiyarın yüz ifadesi. Resim olsa bu kadar güzel anlatılamazdı.
Tebrik ve Saygılarımla...