- 494 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Aşk
AŞK
Gözyaşlarımın hangi damlasına sen diye sarılayım.Yalnız kalan ruhumun dantelalarında işlenmiş katmerli sevgim.
Gönül gözünün her baktığı yerlerde adından bir katredir aradığım.Soluksuz ezberlediğim ana rahminde bir aşkı sülük.Sözler verdiğim,adından yüz çevirirsem halimin niceler doğuracağının şuurunda olabilmek.
Attığım her adımımda izni dairenle yürüyüşlerim var elbet.Acizliğimin ve çaresizliğimin koynunda,sığınağım diyerek yöneldiğim sen.
Kara gecede kara karıncanın sesini duyan,muhatap olarak yaratmışken sahipsizliğimin gölgesine sen diye sarıldığım.
Seven Sen,gören Sen,işiten Sen iken gönül dağımdan sıraladığım sessiz çığlıklarımı bir sana arz ediyorum.Çakır dikenleri sarmış olsada etrafımı bir senin kapında iki büklüm olur bedenim.
RAHMAN isminin tecellisi altında güzelliğinden bulanır bakışım.Sonsuz cömert sahibi bir Sen iken pas yemiş ruhumun merdivenlerini Sen parlat.Çıkmaz sokaklarda arafta kalmış yönümüzü fenerin ile aydınlat.
Sarmaşıklar dolanmış irademizin boynuna.Nefsimin elinde oyuncak duygularımız.
Zamanın cenderesinde yuvarlanıyoruz.Pil yutmuş akrep yelkovan.Yirmidört saatte ertelediğimiz hasbihal saatleri.Oysa çoktan randevu vermiştik.Sözünün eri olamadığımız ahir zamanda acizliğimden,yine Senin kapındayım.
Sevda yüklü kelimeleri senin deryanda yüzdürüyorum.Anılmayı en çok hak eden Sen diye anmaya çalışıyorum.
Solmuş yüreğimin sesini sulayarak kendine getirmeye çalışıyorum.Özel bir günde sözleşip dertleşsek en huzurlu saatleri yaşasak.Avuçlarımda biriken, bohçaladığım sözcükler yumağını sunmak istiyorum Sana.Kabul buyurursan merhametindendir.
Sana muhtacız.
Sana ihtiyacımız var.
Adı aşk olan bir Sensin.
Bizi bu çöllerde mahvetme.
Bir an olsun bizi bize bırakma.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.