- 350 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seni bilmek bin cennet eder...
Seni bilmek bin cennet eder...
Kuyudayız ama Rabbim seni bilmek bin cennet eder...
Seni bilmek bin cennet eder...
Hz Eyup gibiyiz, hastalıktan biz de muzdaribiz...şehirler birbirine kapandı ...yollar kapandı camiler kapandı...ve tek kapın açık...
Seni bilmek bin cennet eder...
Şükür seni bilmemize engel yok...Bu ramazan gününde camilerimiz kapalı ama sana ne şikayetim var ...ne sitemim nasıl olsun ki...çünkü seni bilmek bin cennet eder...
Anladım Allah’ın isimlerini, sıfatlarını, yüceliğini ve üstünlüğünü bilmekmiş sabır...şükür...rıza...tevbe...tevekkül...secde...ve kıyam...
Sen sev bizi yeter...Kulum de yeter...Orucum ruhbanlığım...sev diye.Nice hastalıklara nice dertlere dayanırız...nice savaşlara ...sev diye.seni seviyoruz ve Seni bilmek bin cennet eder...
"Bil ki Allah’tan başka hiçbir ilâh yoktur" (Muhammed/19)
Hz Musa gibiyiz, Firavunlardan ve Karunlardan biz de muzdaribiz...ama seni bilmek bin cennet eder...
Evet...seni bilmek bin cennet eder...Yunus ne demiş aynısını diyorum:Cennet Cennet dedikleri birkaç köşkle birkaç huri
İsteyene ver sen anı, bana seni gerek seni...seni bilmek bile bin cennet eder...Sen bizimle ol kuyumuz mısıra çıksın...sen bizimle ol...Musaya asayı kim verirdi...musalara asa verensin Nuhlara gemi verensin...İbrahimlere ateşi söndürensin...
Evet...seni bilmek bin cennet eder...
Zahirsin Allahım...Zatın da Zahir ama biz aciziz...bize çok çok Batınsın ...Namazlarımızı miraç eyle...İnzivalarımıza TUR bereketi ver...
Allah’ım her şeyi duyduğunu, gördüğünü ve zerre kadar hiçbir şeyi kaçırmadığını, gözlerin hainliklerini ve kalplerin sakladıklarını bildiğini biliyor ve KARUNLARA galip getirmen için güç vereceğin günü bekliyoruz...Irkım Musanın ırkı gibi bu zulmü haketmedi ama ne var ki firavunlar hikmetli sözden de anlamıyorlar...Asa bize de gerek...
Seni bildik ve tevbe ettik..bilen anacak tevbe edermiş anladım...Anladım ancak seni bilenin ibadetinin kalbine, ahlakına ve davranışına katkısı var. Bilmeyenin ise ibadeti bile kalplerinin hasta olmasına sebep ...işte elleriyle yazdıkları kanunlara uyuyorlar...
Evet...işte kalblerine, Allah’a karşı derin bir saygı gösterme ve O’ndan hayâ etme yerleşmemiş..
Bildik seni...esmanı bildik...sıfatlarını da...Aşk tek senin hakkın...hz İbrahim gibi diyorum şimdi...:Gecenin karanlığı onu kaplayınca bir yıldız gördü. “Rabbim budur” dedi. Yıldız batınca da “Batanları sevmem” dedi./Ayı doğarken görünce, “Rabbim budur” dedi. O da batınca, “Rabbim bana doğru yolu göstermezse elbette yolunu şaşırmış kimselerden olurum” dedi./ Güneşi doğarken görünce, “Rabbim budur; zira bu daha büyük” dedi. O da batınca dedi ki: “Ey kavmim! ben, sizin (Allah’a) ortak koştuğunuz şeylerden uzağım./“Ben, O’nun birliğine inanarak yüzümü, gökleri ve yeri yoktan yaratana çevirdim ve ben müşriklerden değilim.”(En’am/76-79)
Seni bilmek bin cennet eder...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.