- 268 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hz Ali ehven idi hz Muaviye ehven-i şer...Allahın halifesi olmak zor...
Hz Ali ehven idi hz Muaviye ehven-i şer...Allahın halifesi olmak zor...
Hz Ali ehven idi hz Muaviye ehven-i şer...çünkü "Ehven-i şer insanlar" yer aldı o devlette...
Neden mi peygamberimizin halkasında çeşitli ırklar vardı...aile devleti değildi...yani ırk devleti değildi...Hz Musanın devleti de ırk devleti değildi...Buzağı ile kavga eden bir devlete şirkle kavga eden devlete ırkçı deme aynı ırktan oluşsa da kurucuları...çünkü kendi ırkının da buzağıcılarıyla kavga ediyor bu devlet...Kendi ırkıyla kendi ailesiyle hatta kendi kötü ahlakıyla da kavga edecek Allahın halifeliği bu...
Halifeyi Allah seçer...Allahın seçmediği halife ancak ehven-i şerdir...Peygamberler Allahın seçtiği halifeliktir...Hz Ademi Allah yer yüzüne halife seçti ama şeytan asi oldu...Bozguncu oldu...halife düşmanı oldu...şeytan ehl-i hep halife ile savaşacak...Ahir zamanda gelecek MEHDİ ile de savaşacaklar...
96 yıl önce "halifeliğin ve ümmetin" adı vardı ama tadı yoktu.İnsan kamil mü’min değilse halifelik ümmet.birilerinin sömürüsü için...
Ya ırk ya aile sömürmemeli devleti...Peygamberimizin devletinde ganimetlerin taksiminde ki ölçülere bak...Hz Ebu zer Gıfari...saray yapanlarla savaştı...sömürü yok...cihada hadim olmak var...Muhasebecide ki para muhasebecinin değil...yani mü’minin malı da canı da verenin ...mü’min bir muhasebeciyim demeli...Peygamberimize gelen hediyeler hanımlarına verilmedi...Allahın halifesi olmak bu...
Hz Ali ehven idi hz Muaviye ehven-i şer...Allahın halifesi olmak zor...Osmanlı son zamanlarda hasta adamdı ve Allahın halifesi de değildi...Tarihi iyi oku...Arapları ingiliz kandıramazdı şeytan bile kandıramazdı Osmanlı hasta adam olduğu için kandırdı...arapları da Türkleri de Kürtleri de diğer ırkları da...diğer mezhepleri de...
Evet...Hz Yusufun kuyuya düşmesi kötü kardeşlerin işi...Kötü kardeşleri olan rüyasını gizleyecek ...hz Yakubun öğüdü bu...çünkü Adl sıfatlı cezalandırır ...Yusuf bile olsan kuyuya atılmana izin verir...Adl sıfatlı çünkü... Osmanlıya yani dedeleri gerçek bir Allah halifesi olanlara karşı ayaklandılar bütün ırklar...
Kur’an boşuna uyarmamıştı...Hz Yusuf olayını hz Ali de yaşadı son Osmanlı padişahı da yaşadı...evet...Allah adl sıfatlıdır...Kardeşlerin de seni kuyuya atar...Kardeşlerini ingiliz de aldatır şeytan da aldatır bir aldatan bulunur...Tevekkül tetbirin kadar olmalı ...tetbire gücün yok ey Yusuf...Allaha arz et kuyudaki halini...takdir ederse mısıra seni sultan edecek olana halini tetbirden aciz olduğunu arz et...zelihadan ve zinadan kaçacağını ve zanilikle çetin kavga edeceğini de duana kat...zanilikle kavga edeceğim bu kuyudan kurtarırsan da...de...
Kur’an boşuna uyarmamıştır...duanı güzelleştirmek için oku tarihi...veya bir romanı veya bir hikayeyi...hikaye okumuş olma..Şimdiki müslümanlar Kur’an okurken bile hikaye okumuş oluyorlar...Duanı güzelleştirmek için oku Kur’anı da her okuduğunu da...hiç değilse niyetin güzelleşsin...ülkün güzelleşsin...Hz Musa erkek çocuklarını... hz Peygamberimiz kız çocuklarının imdadına yetişti...derman oldu duana niyetlerini de kat...HAKİM olan Allahtan iyi niyetlerini gerçekleştirmek için HALİFELİK YANİ ÜSTÜN GÜÇLÜLÜK iste...hz Musayı asa ile üstün güçlülerden kıldı o Allah...
Hz süleyma "İnşaallah "demedi diye halife olamadı...yani üstün güçlü olamadı...Alır Allah peygamber de olsan üstün güçlülüğü senden..."İnsaallah..."de.Kaynak sensin de...ben muhasebecisiyim malımında makamımında canımında evladımında de...Hz Nuh eşine ve oğlu Kenana...hükmedemedi..Hükmetme Allah verirse gerçekleşir..Dedeleri gerçek halife olan Allahın halifesi olan padişahlar acizleştiler Osmanlını son padişahlarının hali ortada daha nicelerinin...
Evet...Allah halifeliği...Kur’ana hadimliktir..yani zinayla zinacıyla içkiyle sıgarayla faizcilerle kavgadır...ama biz bozguncuların başını ezemediğimiz için kuyrukla cedelleşiyoruz bu hatamız da var...Biz korkağız ama sadece korkak da değiliz...çarelere de sarılmıyoruz mesela...malımız da tebliğ için değil...yani cihad için değil...evet..Güçlerimizi bir havuzda biriktirelim...çünkü GÜÇLÜ OLMAYAN Allaha halifelik yapamaz...kusurlu halifelikten kurtulmak güçlü olmamızı gerektiriyor...evet Adl sıfatlının bu varlık...güçlü olmayan haklı da olsa ezilmeye mahkum...
Evet...Hz Ali ehven idi hz Muaviye ehven-i şer...Allahın halifesi olmak zor...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.