- 238 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yusuflar kuyuda...
Yusuflar kuyuda...
Hep düşünmüşümdür..."Yusufun kuyuya atılmasına neden izin verdi yüce Allah..."Osmanlıda bir Yusuf kardeşlerinin kuyuya attığı... Aldırmayın Yusuflar kuyulara kuyulardan sonra mısıra sultan olmak var...
Yusuflar kuyuya atılacak...İbrahimler ateşe...yalan mı söylüyor Kur’an:"Şüphesiz her insana kendi emeğinden başkası verilecek değildir. (Herkes ancak hak ettiğine erişecektir.)(Necm/39)
Kuyuya razı olursan var mısıra sultanlık...sünnetullah böyle...bu varlıkta kural böyle...Osmanlıyı da kuyuya attılar...çünkü onda da bir ışık gördüler...Yusufa da babası rüyanı gizle ...demişti.Osmanlı da rüyasını gizleyemedi...Yusuf hz Yakubun ve Allahın sevgilisiydi...Osmanlı ise tüm insanlığın sevgilisiydi...Kurtuluş bayrağı Osmanlıdaydı...Hak din ...bozulmamış din Osmanlıdaydı...Allahın yardımı da Osmanlıyaydı...Hz Yusufa kuyudan sonra sultanlık veren Allah yine aynı kral ile kuyudan Osmanlıyı da çıkaracak ve dünyaya sultan kılacak...HAK KİMDE GÜÇLÜ O...Irkçıya mezhepçiye dinciye ne kiliseye ne havraya...ne de eşkiyaya kalmaz dünya...
Yusuf kuyuda göklerin kalbi kuyuda...Çocuğu kuyuya düşmüş baba gibi veya kardeşi kuyuya düşmüş ağabey gibi sitemde gökler...melekler...
Kuyulara da düşse "Davam"diyen yusuflar zafer size de yakın...
"Bir elime güneşi bir elime ayı verseniz yine de davamdan vaz geçmem..."diyenlere veriliyor zafer...
Dünya zaferi böyle zor iken ya cennet kolay mı verilecek...işte ramazan geldi...Bozuklarla düzgünlerin seçileceği ay...Allah kimseye zulmetmiyor..kimseyede kolaydan cennet vermiyor...Hadi tut orucunu kıl teravihini al cennetimi diyor...Allah adil...İstemesini bilene zafer de verir cennet de...Ödülün fedakarlığın kadardırbu varlıkta...çünkü Allah adl sıfatlı...Peygamber de olsan kuralı değişmiyor...hak edene lütfu da var... lutfundan Bedirde melek gönderdi...
Sorumluluğumuzu bilelim...Farkımız olsun müşrikten...ezanlar için ölmesini bilelim...Şehit değilsin diyenlere aldırma...ezanları susturmaya varır bu projenin sonu...inanma aksi söze...80 yıl önce yaşattıklarını her fırsatta yaşatırlar...Yusufsun sen de ışık var seni kuyuya atarlar...ezan aşkın dünyaya güneştir küçük bir ideal sanma onu...İnsanlığı ezan aşıklarından başka kimse düşünmez...cebçi ırkçı mezhepçi hepsi...eğer kilise dinci olmayıp Allah aşığı olsaydı dünya iki büyük savaşı yaşamazdı...ve havra da ırkçı olmasaydı...ve içlerinden çoğu cebçi olmasaydı...
İnsanlığı düşünen sadece yaradana aşık olanlardır...ey oruçlarım ezan ve Allaha aşık et beni...de.Orucun hedefi bu...Ezan için ölmesini bilmeyeceksen tutuğun oruç da oruç değil...Kıldığın teravihde namaz değil...Dinin çekirdeği ezandır...Öyle diyor Mehmet Akif:
Bu ezanlar ki şehadetleri dinin temeli Ebedi ,yurdumun üstünde benim inlemeli...
Sorumluluğumuzu öğret bize oruç...müşrikten farkın olsun...Farkın olsun sen helal lokmayla büyütüldün aynı sokaktaki çocuklardan farkın olsun...onlar tutmazlar orucu sen tut...Onlar vatanı da savunmaz ama sen başka olacaksın çünkü...sen şehid oğlusun ,incitme ,yazıktır ,atanı...
Sorumluluğumuzu öğret bize ey zaman...en büyük sorumluluğumuz hayırlı nesildir...Asımın nesillerini yetiştirelim...Ramazanlar buna vesile olur inşaallah...Hz Yakuba hayırlı evlat verdin YUSUF gibi hayırlı evlat bize de ver...o zindana razı oldu ama zinaya razı olmadı...
Yusuflar kuyuda...üzülmeyin çünkü göklerin gözleri de kuyuda...sanmayın onlara izin veren Yusufu kuyuda bırakır...Ramazanlar inşaallah Yusufların kuyudan çıkmalarına vesile olur...Dostu Allah olan kuyuda almaz...Oruca dost ol namaza dost ol...ezana aşık ol...
Ah...Yusuflar kuyuda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.