- 620 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YAPBOZ
HAYAT TAMAMEN BAŞLANGIÇ NOKTASINDAN İBARET BİR ZEKA OYUNUDUR. HİÇ BİR ZAMAN BİTMEYECEK BİTTİĞİNİ SANDIĞIMIZ ANDA YENİ OYUNCULARIN DAHİL EDİLDİĞİ, BİTİŞ ÇİZGİSİNDE İSE DEVİR ETTİĞİMİZ BİR SÜRECİN ASLINDA EN DEĞERLİ ANLARININ BİRLEŞTİĞİ YAP BOZDAN İBARETTİR. PEKİ YAP BOZU TAMAMLAMAK İÇİN DOĞRU PARÇALAR YERİNE NEDENSİZ SEÇİMLERDEN OLUŞAN SAYISIZ SAÇMA PARÇALARI NASIL OLUYOR DA TERCİH EDEBİLİYORUZ? İŞTE BUDA OYNADIĞIMIZ, OYNAYACAĞIMIZ OYUNUN EN BÜYÜK HİLESİ OLMAKLA BERABER İP UCUMUZDUR ASLINDA...
KAÇ KEZ TEKRAR BAŞLAMAK İSTERSEK İSTEYELİM BÜTÜN OLAN HER ŞEY ÇOKTAN PARÇALANMIŞ BİR HALDE AVUÇLARIMIZIN ARASINDA SIKIŞMIŞTIR. BİZE DÜŞEN ONLARI ESKİ HALİNE GETİRMEK OLDUĞUNU DÜŞÜNSEKTE ASLINDA DEĞİLDİR. BİZİM YAPMAMIZ GEREKEN O ESKİ HALİNDEN DAHA FARKLI AMA DAHA ANLAMLI BİR ESER ORTAYA ÇIKARMAK... PEKİ BUNU YAPMAYA ÇALIŞIRKEN YİNE AYNI HATALARI YAPMAMIZ GEREKİRSE KAÇMAMIZ MI GEREK?
HAYIR KESİNLİKLE DEĞİL...HATALAR ASLINDA GÜZELLEŞTİRMEK İÇİN NEDENLER ÖRGÜSÜNDEN İBARET BİRER MERDİVENDİR... HER YENİ BAŞLANGIÇ, HER PARÇA BİZİ TÜMLERKEN ANLAMLANDIRIYOR BİLİNÇSİZCE...
SAYISIZ PARÇALARA AYRILMIŞ ANILAR YADA ACILAR BARINDIRIYORUZ BENLİĞİMİZDE TÜKENEN TÜKETTİREN...
ZAMANSIZ GÖZ YAŞLARI SAKLIYORUZ YADA SAKLADIĞIMIZI ZANNEDİYORUZ SAHTEKAR GÜLÜMSEYİŞLERİMİZLE...
YANILGI YANILGI BÜYÜYEN HATALAR PİŞMANLIKLAR KEŞKELER GERİYE DÖNÜP BAKMALAR BİRİKİYOR SAYFALARIMIZA...
HALBUKİ O SAYFALARDA SAYISIZ KAHKAHALARIN RESMİ PEYDAH OLMASI GEREKİYOR...
NEDENSE HEP MUTSUZLUK DAHA CANLI RENKLER İLE YERİNİ ALIYOR. EN CANLI RENKLER GERÇEK GÜLÜMSEMELERİN OLDUĞU YAP BOZ PARÇALARINDA OLDUĞUNU ES GEÇİP, CANLI SAYDIĞIMIZ DİĞER PARÇALARI BİRLEŞTİRMEK DAHA CAZİP GELİYOR. KENDİMİZE ACIMAK YADA ACINDIRMAK, İLGİ NOKTASI OLMAK ZEVK VERİYOR BELKİDE...
HAYAT BAŞLI BAŞINA PATRON OLMUŞKEN OYUNDA ONU YENMEK İÇİN SIRALIYORUZ HİLELERİ AMA ÇOOK SONRA FARK EDİYORUZ Kİ ZATEN O HİLELER ASIRLAR ÖNCESİNDE DENENMİŞ VE BAŞARILI OLUNAMAMIŞ... YİNE BİR BOŞA KÜREK ÇEKME DİYE ADLANDIRIYORUZ... ÖYLE ZANNETMEK İŞİMİZE GELİYOR BELKİDE... O NOKTADA TEKRAR BAŞTAN BAŞLAMAK GEREKİYOR O YAP BOZU DÜZMEYE... BU KEZ KÜÇÜCÜK BİR PARÇA DA OLSA ÜZERİNE DEFALARCA DÜŞÜNÜP ÖYLE YERLEŞTİRMEK GEREK... HAYATIN İÇİNDE KAYBETMEDEN O MİNİCİK PARÇAYI YERLEŞTİRİRSEK TAM ANLAMIYLA TAMAMLAYABİLİRİZ OYUNU. AMA KAYBEDERSEK YADA DEVİR ZAMANI GELİRSE ZEVK ALAMADAN TERK ETMİŞ OLMAZ MIYIZ OYUNU?
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.