- 623 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Demokrasi saçmalığı
Demokrasi saçma birşey inanmıyorum. Demokrasi sahtekarlığı.
Söyleyenlerin bile inanmadığı savunucularını dahi inamadığı saçmalık sahtekarlık.
Bu saçmalık Naciye ablanın ciklet çiğnemesise benzer .Fakat cikleti herkes çiğnese de Naciye abla gibi çiğneyemez ve Naciye abla gibi şişirip patlatamaz. Demokrasi herkesin ağzında sakız olmuş herkes ciklet çiğner gibi demokrasi demokrasi diyor.Bir bakın bir düşünün her şey ortada görürsünüz.
herifçi oğlu dağa çıkmış nasıl çıktıysa artık kaçırıldımı gönüllü mü katıldı satıldı mı paralı asker olarak mı bilemeyiz her nasılsa pkk ya katılmış bilemeyiz sonrasında her nasılsa bir türlü bir şekilde dağdan inmiş partilere katılmış kurmuş biribnden ayrılmış diğerine geçmiş bir partiden millet vekili olmuş. televizyon programlarına çıkıyor ve konuşuyor ne dese beğenirsiniz dediği o da demokrasi diyor.
Düne kadar elinde silah polisimizi askerimizi korucularımızı görev yapmaya giden ögretmanlerimizi katledilenlerle beraber olduğunu unutmuş yok sayıyor. Hala daha televizyonlar da PKK’yı savunanları savuyorlar ve Türkiye demokratik değil Türkiye demokratikleşememiştir diyorlar. Demorasiden dem vurmayı unutmuyorlar.
Şimdi bu ciklet ciğneyip ciklet şişirmek değil mi?
Bir başka demokrasi saçmalığı demokrasi sakızı,
Birisi yani asgari ücretli çalışan, birisi birinin maaşının on katı maaş alıyor bir daha başka birisi yetmiyor yanında ikinci maaş veya üçüncü maaşı da alıyor. Ve bunların hepsi,asgari ücretle çalışanon kat maş alan , onkat maaşın yanında bir on kat fazla maaş alan da demokrasi diyor. ne yani bunların ki şimdi ciklet şişirmek deği mi?
Daha bir başka sahtekarlık saçmalık;
Devletlerin kendileri veya bünyesinde özel şirketlerin silah üretmeleri hatta bir birleriyle yarışmaları ,en öldürücü en kalitelisi en tesirli etkili olanı yarışı yapılıyor. adıda savunma sanayi oluyor. Şavaş sanayi denmiyor.
Bu dünya üzerinde tanıtımlarla yapılan reklamlarla sunumlarla pazarlanan silahlar ya devletler arası ateşleniyor
ya da devletlerin içinde iç savaş sonucunda kullanılmaya tüketilmeye başlanıyor.
insanlar ölüyor öldürülüyor evler yıkılıyor şehirler yok oluyor devletler parçalanıyor bunlar yetmiyor silah satanlar savaşa katılıyor bombalıyor vuruyor öldürüyor ve arkasından diyor ki demokrasi ? Şaşırtan yanı yuhaf olanı ülkesi parçalanan evleri Şehirleri yok olanlar bir birlerini öldürenler de hepsi herkes demokrasi diyor.
Bu da bir başka ciklet ciğneme ,ciklet şişirmek.
Bir defa demokrasi demokrasi derken demokrasiyi dinin yerine oturmamak gerekir,eğer oturtursanız şeriat’tan farı kalmz. Demokrasiden bahseden isteyen insanlar ülkeler savaşanların silahlarını sağlayan satanlar ilk olarak bunları satmayarak yetmez üretmeyerek silah fabrikalarını kapatarak başlayabilirler. Başka türlü ciklet şişirmekten başka birşey olmaz demokrasiden bahsetmek.
Bir başka demokrasi sakızı da milletin halkın insanların sandık başlarına gidip vekillerini seçmesi meclisini oluşturması yöeticilerini seçmesi fakat her nedense yöneticilerinin seçilenlerden değil atananlardan olması atananın seçilene karışması, ve hepsi yöneten atanan yöetilen seçen seçilen bütün herkesin demokrasiden bahsetmesi şaşırtıcı.
Naciye ablanın sakız çiğnemsi gibi ciklet çiğnemek.
Demokrasi ne demek?
Halkın hem yöneten hem yönetilendurumda olduğuyönetim biçimidir.
Montesguieu "Demokrasinin temel kanunları oy hakkını düzenleyen kanunlardır" der. Demokrasiyi ancak milletin yurttaşların doğruluğu ve vatan sevgisi yaşatabilir. Aksi taktirde kişiler fertler kamu zenginliği oluştururken, bu defa devlet malı ve hazinesi kişilerin mülkü haline gelir. Demokrasi yağma edilecek bir mal olur.
Montesguieu şöyle der;
Cumhuriyet’te idare yetkisi tüm milletin elinde olursa buna Demokrasi denir.
İdare yetkisi milletin bir kısmının elinde olursa buna da Aristokrasi adı verilir. Demokrasiler de millet bazı hükümdar bazı bakımlarda da tebaa durumundadır der.
yani herhes
Naciye abla gibi sakız çiğneyemez.
Naciye abla gibi ciklet ciğneyip , ciklet şişirip ciklet patlatamaz.
---------------------------------sevgilerimle...
------(pitik)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.