- 368 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Barışa Susayan Gönlüm
Mevsimler yağdırdım tenimin sümbül kokan hücrelerine.Beyaz bayrakların gölgesine çöreklendi kelimelerim.Dalga dalga yayıldı göğsüme oturdu alın yazısı.Şükür yağmurlarında ıslandı duygularım.Zamansız mekansız olsa da bedenimin ağırlığı,dikişsiz hırkayı giymişim kendimi bildik bileli.
Gider ayak toz bulutları mı meylediyor sahraya dönmüş yüreğime.Kara kaosların göbeğinden zehirli oklar geliyor zihinlere.Herkes ana,baba,bacı,komşu,akraba,arkadaş, değil miydi.İn-san suretini taşıyan varlık mı var evrende.Nefisle sırt sırta olmuş koşuyor insan.
Düşmanı dışarda aramak beyhude.Düşman içerde.
Savaşı yaşıyor,yaşatıyoruz.
Ülkeler savaş halinde,ülke içinde savaş,insan savaşla boğuşuyor.Hep bir savaş döngüsünde yuvarlanıyor insan.
En büyük savaşın orta yerinde ahtapotun kolları. Kancalar atılmış şah damarlarına.
Hoyrat rüzgarların gölgesine sığınan duyguları körüklemek,nefesin suru üflenmeden.
Kalp gözümüzün feneri kambur,sırtı küflüyse bulanık görür etrafını.Eşikte bohçaya sardığın duygular.Kıpırtıya hasret.
Yürek elinle tokalaş ilk önce.Miadı dolan anıları geri dönüşüme vermeden.Barış protokolunun maddelerini yaz yüreğin duvarlarına.Barışa susayan gönlüne oluk oluk beyaz güvercinler sal.Maviliklerde kürek çek.Limanını belirlediğin yöne,her gün daha bir umutla,şevkle.
Hangi katmanda imzaladın barışın fihristesini.İlk üç maddeden ödün vermeden.
Masa başında ahidleş yürek dilinle.
Çocukluğunun paytak gülüşlerini kabul et.Koştuğun,üzüldüğün,sevindiğin saatlerini.Dillendiremediğin kelimelerin boynuna sarıl.Uyuyamadığın gecelere beyaz güller uzat.Acıyla kıvrandığın günlere şerbet ikram et.Yastığa başını rahat koyduğun zamanlar,su gibi geçen gülmelerine göz kırp gizliden.Aynadakine bir omuz at.Bir buse kondur en nazlısından.
Barış festivaline çağır bütün kelimeleri.
Duyguları protokol koltuğuna oturt.Beyaz papatyalarla süsle mekanı.Kaynar iyi gider aslında(tarçınlı,şekerli bol cevizlisinden.)çaya da vefasızlık olamaz.İyi günde ,kötü günümde yanımda.
Sevgiyle
Şükürle
Umutla
Yürek telinin tıngırtısında barışa susamış gönlüme duvaklar taktım.Rabbimin rahmetine sığınarak.Yürüyorum avuçlarımdaki sesle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.