- 533 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek Önemli...
Karakterin adı olduğu gibi karakterdeki vasıflarında dereceleri var bence. (Ben adaletli hakkaniyetli merhametli iyi doğru cömert dürüst vs yim derken) Şöyle böyleyiz de ne kadar şöyle böyleyiz? Şöyle böylenin en üst sınırı ne bizde ya da en alt sınırı nedir?
İyilikten örnek verecek olsak ne kadar iyi olduğumuzu sorgulasak İyilik adına bir yolculuğa çıkacak olsak bu yolculukta karşımıza çıkacak zorluklarla ne kadar mücadele edebiliriz iyiliğimizi korumak adına nelerden vazgeçebiliriz neleri kaybetmeyi göze alabiliriz dahada önemlisi nereye kadar ve ne kadar iyi kalabiliriz ?
Peki bu çıtayı ne belirler? Bence sevmek belirler . Taşıdığın özellikleri ne kadar seversen o kadar korursun ve o özelliklere koruduğun kadar sahip olursun . Adaletli olmayı menfaatlerinden daha çok seviyor olabilirsin ya da bir rütbeden daha çok seviyor olabilirsin ya da adaletin menfaatlerinden az olabilir belkide kıdem atlaman kadar sevmiyorsundur adaletli olmayı ya da sevgili arkadaşını adaletinden daha çok sevdiğin için adaletli olmayabilirsin yani sevmek önemli şey ve neyi sevdiğimiz neyi daha çok sevdiğimiz önemli şey...
O zaman bizi biz yapan sevdiğimiz şeyler ve sevdiklerimiz ve sevmediklerimiz ve ve az sevdiklerimiz.... Birde seviyorum ama onu daha çok bunu daha az sıralaması tabiki...
Sevmek önemli şey
Dilerim biz iyi ve doğru olan şeyleri daha çok sever kötü ve yanlış olan şeyleri sevmekten kaçınırız...ikincisinin baskın gelmesi sevgisiz nötr olmaktan daha kötü bence.. İkincisini sevmek birilerine bişeylere belki kendimize zararlı olmak yıkıcı olmak ahlaki değerlerden eksik olmak en ileri düzeyde ikincisini sevmek bir bedenden ibaret ruhsuz duygusuz olmak demek .... Hepimizde vardır tabiki kötü ve yanlışı sevme eğilimi ama dedim ya ne kadar olduğuda önemli sonuçta derece çıta kötü ve yanlışlardada var
Sonuçta yine yine ve yine diyoruzki sevmek önemli....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.