- 589 Okunma
- 3 Yorum
- 4 Beğeni
BOŞLAR MASADA KALMAYA MAHKUMDUR
Şu hayatta en güzel yaptığımız şey eleştirmek, lafa gelince yalın ayak koşan bizler iş icraata gelince tabiri caiz ise (topukluyoruz) yani kaçıyoruz.
Eleştirilerimiz o kadar ağır oluyor ki bazen kırdığımız camları, yıktığımız yürekleri ya da incittiğimiz bedenleri görmüyoruz bile.
Ağzımızın içinde bağından boşalmaya hazır aç kurtlar besliyoruz öfkenin, kibrin en çok ta şeytanın eline koz veriyoruz.
Peki ya biz ne zaman bu kadar kötü olduk?
Her şeyi birileri görsün, birileri duysun diye yapar olduk. Allah’ın huzurunda hepimiz eşit değil miyiz, kefenin cebimi var ki bu doymak bilmeyen açlık hissi neden, gözümüzü bu derecede boyayan ne?
İnsanları gözlemliyorum.
Dolares teyze:
Egosunu insanlara laf atarak ya da birilerinin duygularıyla sağa sola karaladığı şiirlere o zehirli dilini uzatarak tatmin oluyor.
Yamalı yürek:
Siyasetten anlamadığı halde beleş siyaset yapıyor, oysa burası bir edebiyat sitesi şurada bile birbirine tahammülü olmayan insanlarız.
Bazen düşünüyorum dile zincir, göze kilit vurmak zor mu?
Senin yaşadıkların elbette ki sana ağırdır ama seni sen kadar anlayanı bulmayı bırak senin acıların bile onların masasına meze oluyor.
Ne deyim ki artık, tek diyecek sözüm var sizi eleştiren, arkanızdan konuşan her kim varsa sizin kaderinize ortak olsun. Olsun ki! Sizi anlasın hani bir söz vardır (davulun sesi uzaktan hoş gelir) e (ateşte düştüğü yeri yakıyor).
Eleştirmek yerine anlamayı, sevmeyi, azcık da dinlemeyi seçse insanlar sanki dünya daha bir yaşanır olacak ne dersiniz?
Dünyayı bu hale getiren bizleriz, daha güzel bir dünyaya uyanmak istiyorum. Lütfen düşün yakamdan gereksiz, boş insanlar.
Unutmayın ki! Boşlar masada kalmaya mahkûmdur.
YORUMLAR
Yakın zamanda bir yazı okumuştum, futbol bilgisi olmayan futbol konuşuyor, ekonomi bilmeyen ekonomiden bahsediyor diyordu. Hakikaten de öyle bilgimiz olmadan çok şey konuşuyoruz, oysa bilgi konuşarak değil ya dinleyerek ya da okuyarak öğreniliyor. Bu konuda size katılıyorum, herkes ağzını tutmayı denese çok daha güzel bir dünyayı bizler el ele oluşturacağız. Gerçekten güzel bir yazı olmuş, yüreğinize sağlık. Saygılarımla
KeLeBeK EtKiSii
kin nefret
değil saygılarımla
Kelebek başkaları neler der diye yaşamayı bırakalı çok oldu aynadaki sen kendini mutlu edemiyorsan kimsede edemez yemeğini ye bulaşıklar kalsın sen keyfine bak derim kimseyi takma kafana hayat yalnızken de güzel ..şiir yazmayı unutma çünkü sadece akıllı insanlar zihinlerinden geçeni kağıda dökebilir ..
Sevgiler kelebek
KeLeBeK EtKiSii
Duygularıma tercüman oldunuz...Yukarıda sıraladığınız her duygunun altına imzamı atarım. Az olduysa beş altı yıl olmuştur, aslında hiç birinı tanımadığım insanların negatif yaklaşımları beni şiirden bezdirmişti.
Ve bu süre içerisinde hiç şiir yazmadım ama bir çok kitap okudum, hatta geçen yılın son iki ayında 30 a yakın roman okumuşum...
Size tavsiyem, iletişiminden hoşlanmadığınız birini bir saniye bile beklemeden çıkarın gitsin yaşamınızdan, en yakınınız olsa bile...Hadi şimdi gülümseyin. ..:)
KeLeBeK EtKiSii
değer isteyen değer vermeyi öğrenecek şairem saygılarımla