CIVIL cıvıllar!
CIVIL CIVILLAR !
Penceremin önü serçeler cümbüşü. Altı yıldır serçelere rastlamıyor çok üzülüyordum.Ege nin dar sokaklarında ağaçlar olmadığı içinmiş.iki yıl önce duvarın dibine minik bir zakkum dali ekmiştim boyu bir uzadı ikinci kata ulasti. Bu gelişimde zakkuma konan bir iki serçelere rastladım.
Hemen penceremin pervazına bulgur ve ıslak ekmek parçaları bıraktım. Alıştırdım o şirinleri, cıvıl cıvıl geliyorlar ,birazdan sabah kahvaltılarını hazirliycam. Rulet mutlu , onların ekmek kavgalarini izleyip oyalanıyor . Bense çok mutlu sabahları serçe sesleri duymak ve o soğuk kış günlerinde onlari aç birakmamak anlatılamaz bir mutluluk. SALGIN döneminde beni yalnız birakmayan o şirinlerle dost oldum. CIVIL CIVILLAR nasıl şirinler o incecik zakkumun dallarinda duruşları tek tek gelip yemlerini yiyip kümelesip uçmaları seyrinde kalıyorum , hayatın tadı kuşlar notasız müzisyenleri doğanin onlar...
Oya Gedik
5 / Nisan/2021
Ege Foca
YORUMLAR
Hayallerimize kuşları giydiremedik.Düşlerimizdeki insanlık üryan.Şehirlerimizde yalnızız.
Kuru akıyor ırmaklarımız.
Şehrin gözbebeklerindeki yitik uykular dargın sabahları hazırlar.
Hayatımız darmadağın.
SEvgiyle cıvıl,cıvıl kal...
Oya gedik
TEŞEKKÜR ederim .
Sevgi ve selamlarimla ...
çok güzel olmuş yüreğine emeğine sağlık
candan tebrik ederim üstadım