- 369 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sorular
SORULAR
Yılların koltuk altına sıkıştırdığım sorular var beynimde.Bazen incecik bir kilimle örterken üzerilerini,bazen deli bir rüzgarın saldırısına uğruyorlar.
Dürüstlüğü yanlış mı ögrendim?İnsan samimi olamaz mı?Maskeler yüze takılmaz mı?
İyi olduğunu neden insan istemez ki?vicdanı insanın kunduzu değil miydi?
Kızıyorum babama bazı zamanlar.”İyilik düşünün,iyilik gelsin başınıza”derdi.İyiliğin tarifi çoktan değişmiş.İyilik mutasyona uğramış belli ki.
İşi düşüncemi arar insan insanı?Varlığımızın işle bağlantısı olmalı.Dostluklar hangi baharda çiçek açar?Mevsimi varmış dostluğun.
Hayat telaşında hangi rıhtıma Demir atmalıyım?Hangi liman kabul eder beni?Eksik,kırık dökük yanlarımla.Yamalı.Tamire ihtiyacım var acelesinden.Tamir ustası nerede?
Zaman günleri emiyor.Nasıl geçiyor günlerim?Günler ne kazandırıyor bana?Ben yoksa günlere zarar mı veriyorum?
En değerli yaşım hangisiydi?🤔Basamakların yarısından sonra emekliyor muyum?
Yedisinde neyse yetmişinde aynı olan insansa.Kış uykusundaki sevgiyi uyandıracağım.Umutla sevgiyle baktığım bir zamanların dünyasına yine aynı bakacağım.Olmaz mı?Sana soruyorum hayat olamaz mı?
YORUMLAR
Değişmeye yollar önce karar verdiğimde,adımlarım hep geri gitti.Kelimelerim tutukluk yaptı.
Kendisi için yaşaması gerektiğini de gider ayak öğretti hayat ama sorular bitti mi? Hayır
Şükür bize bizden yakın rabbim var,yolumuzu aydınlatsın iyilerle karşılaştırsın.
Teşekkür ederim arkadaşım
Sevgiyle muhabbetle selamlıyorum
Çok çok yakın zamanda soru sormayı bıraktım artık, canım arkadaşım.
Sorularım ya cevaplanmıyordu ya da yalandı cevapları ama ben direndim hep dayandım ve direttim de.
Bir ara değişmeyi denedim bir ya da iki kez.
Bir ara da kötü olmayı denedim.
Bunları becemedim her şeyi yüzüme gözüme bulaştırdım.
:)
Laf aramızda tam bir ahmağım.
Değimemek benim kılavuzum yoksa kendime olan saygım sonlanır.
Bir de insanları sevmekten onları önemsemekten kendime yeni geldi sıra.
Hala da inanıyorum dünyada saklı güzelliklerin ve güzel insanların varlığına çünkü tutunmak zorundayım hayata.
Azıcık da olsa yol aldım da....
Ooo, daha ne çok şey var beni bekleyen.
Sorularımızın cevabı Allah katında saklı zaten iç sesimiz de bizi uyarıyor.
Mademki bizi seven ve kollayan biri var...
Yazın ne çok bendendi hani derler ya: Hızır gibi yetişti.
Sevgimle kocaman kocaman.
Mutlu akşamlar.
veee çook güzel bir hafta dilerim
Kalbikelamm
Kendisi için yaşaması gerektiğini de gider ayak öğretti hayat ama sorular bitti mi? Hayır
Şükür bize bizden yakın rabbim var,yolumuzu aydınlatsın iyilerle karşılaştırsın.
Teşekkür ederim arkadaşım
Sevgiyle muhabbetle selamlıyorum