- 601 Okunma
- 3 Yorum
- 6 Beğeni
İçimizdeki Güç
Kendindeki gücü keşfetmeli insan, yaptığı her şeyin günahıyla sevabıyla sorumluluğunu alabilmeli.
Vazgeçmeli hep birilerini sorumlu tutmaktan, yaşadım hata yaptım ve bu hatadan da şunu öğrendim diyebilmeli, çünkü;boşuna yaşamamış olmak gerek onca acıları...Evet şimdi düştüm ve seyircim çok el uzatanım ise yok deyip el uzatmayanlara mı, hayata mı küsmeli yoksa bir çocuk gibi düştüğünü umursamadan tekrar ayağa kalkıp yola devam mı etmeli?
Seçim sizin...
Unutmayın hayatınızın yularlarını başkalarına verdikçe herkes sizi bir tarafa çekerken savrulacaksınız. Başkalarını mutlu edeyim derken bazen de kendinizi unutmuş olacaksınız.
Ve maalesef ödülü her seferinde değersizlik mutsuzluk duygularıyla birlikte yapmasaydın sözü olacak...
Onun için siz siz olun hayatınıza sahip çıkın ötelediğiniz kendinizi hatırlayın ve kendinizi mutlu edecek her ne varsa küçücük bir şeyde olsa vazgeçmeyin.
Bol bol şükredin.
Anda kalıp, sevgiyle yapın ne yaparsanız.
Dün geçti, gitti bırakın artık dünü dünde kaldı o yaşanmış acılar taşımayın bu güne bırakmayı da bilin bugünü yaşayın...
Sevilmek istiyorsanız önce kendinizi sevin ve yine sevilmek istiyorsanız önce sevmeyi öğrenin sevileceksiniz..
Düşünün şimdi siz olsanız kendinizi severmiydiniz? cevabı hayırsa kendinizi fikrinizi,hayata bakış açınızı değiştirin hiç bir zaman için bu geç değildir...
Ve en önemlisi herşeye rağmen, tüm kusurlarınıza rağmen sizi her haliyle seven yaratıcınızla ilişkiniz hep iyi olsun..İyi olursa zaten insanlarla da ilişkiniz kendiliğinden düzelecektir bu değişmez bir kanundur.
Her daim gülümsemekten vazgeçmeyin ve kendinizden bile bu sadakayı esirgemeyin...
Öylede böylede hayat devam ediyor işte .O’nu zorlaştırmanın da kolaylaştırmanın da anahtarı içinizde bir yerlerde bulmak ta kullanmak da sizin maharetinizde...
Sevgiyle kalın...
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Kula etmem minnet Rabbim yeter bana
kimsem yok deyip dövündüğüm gün anladım
harika bir yazı idi kutluyorum şairem
Nevin Aktekin Gülfırat
İşte onu anlamak için yaşadın o açıları can..
Gel kulum benden başka sevdiklerinin hepsi yalani anlamamız için yasaniliyo onlar
Ona daha yakın olmamız için.
Çok teşekkürler canım ♥️ Sevgilerimle mutlu akşamlar diliyorum ☕🌺
Nevin Hocam!
Çok güzel yazmışsınız, iyi de söylemişsiniz de, dedikleriniz nasıl olacak?
İnsanlık, özellikle İslam ülkelerinde ve de kendi ülkemizde öyle çok
formatlanıyor ki, bırakın kendini sevmeyi ayna bile bakmaya korkuyor.
Geçse aynasın karşısına (cinsiyet ayrımı yapmıyorum) ben seni seviyorum
dese, yandı gülüm keten helva.
Kim bilir ne sıfatlar yakıştırılır, hem de en yakınları tarafından.
Şu yeni nesil bilim, nedense bizim buralara hiç uğramıyor. Kuantum fizikten
haberi olanların sayı herhalde parmakla gösterilir.
İnsanlara sen hem parçacıksın hem alan desen, yüzüne bakar bu ne diyor
aklını mı kaçırdı falan derler...
Ülkemizde yaşamak Zor be hocam.
Hele şu cemaat ağına takılanların arasına düştüyseniz resmen plasabo'yu yuttunuz.
Yazınızı okuyunca ilk aklıma gelenleri sıralayıverdim. Aslında çok daha fazlası
yazıla bilinir.
En iyisi kısa kesiyim aydın havası olun.
Saygılarımla.
Necati Kavlak tarafından 4.4.2021 22:06:19 zamanında düzenlenmiştir.
Nevin Aktekin Gülfırat
Sizin bu konuda engin bilgileriniz böyle kaleme yansıyor..
Bende ucundan az buçuk ilgileniyorum fazla derine dalmadan iyi geliyor bana bazı şeyleri idrakta yol almamda fayda sağlıyor..
Okuyan gözleriniz Hisseden yüreğiniz varolsun..
Saygılarımla huzurlu akşamlar diliyorum ☕
Yazılanlara gönülden katılıyorum başka eklenecek ya da şu da olsaydı denmeyecek kadar çok güzel ve anlamlı bir yazıydı.
İçimizdeki güce sahip çıkmak yapmamız gereken tek şey.
Bu çok güzel ve anlamlı yazınız için kutluyorum tebrikler.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Nevin Aktekin Gülfırat
Hayat hepimize bir şeyler öğretiyor işte..
Hayata dair ruların cevabını da çözümünde yine içimizde buluyoruz işte ...
Beğenen Hisseden yüreğiniz dert görmesin huzurlu akşamlar diliyorum ☕