- 293 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
MUCİZE
Küçük bir kız çocuğu eczaneye girer.
Kız çocuğu:
“Mucize var mı amca?”
Eczaneci:
“Mucize mi? Ne yapacaksın ki kızım?”
Kız çocuğu:
“Kötü bir cisim kardeşimin başında gittikçe büyüyor. Babamın söylediğine göre ancak bir mucize onu kurtarabilirmiş. Ben de bütün paramı getirdim ki mucize alayım diye.
Eczacı üzüntüyle:
“Yavrucuğum! Sana yardım edemeyiz. Burada mucize satmıyoruz ki.” Bu umutsuz sözler üzerine kızın gözleri dolar.
Kız çocuğu:
“Ama kardeşim ölüyor! Lütfen ne olur! Bana bir mucize verin.” Der.
Birden arkadan bir el çocuğun başını okşar ve yumuşak bir sesle:
“Gel bakalım! Ne kadar paran varmış görelim?
Adam paraları saydıktan sonra:
“Aman Allah’ım! Tam da kardeşine bir mucize alabilecek kadar paran varmış.” Der.
Adam çocukla biraz konuştuktan sonra:
“Şimdi beni eve götür de bakalım, kardeşine bir mucize bulabilecek miyiz?” Der.
O adam, dünyaca meşhur beyin cerrahı profesörüydü! İki gün sonra hiç bir ücret almadan küçük kızın kardeşinin ameliyatını gerçekleştirdi. Bir müddet sonra da çocuk iyileşerek sağlığına kavuştu. Bu olayı, Almanya The Hannover hastanesi dekanı ilmi bir konferansta anlatıyor. O, hem ülkemizce ve hem dünyaca meşhur İranlı Profesör Doktor Madjid Samii’ydi…
Yüce Rabbim kullarına bir şey verecekse ya da bir hasta şifa bulacaksa buna bir vesile kılar ve vesile sebebiyle de o kulun o muradını yerine getirir. Yeter ki biz, Allah’a tam teslim olalım. Yeter ki biz, emirlerine uyup hak ve hakikate sarılalım ve yasaklarından kaçınalım. Yeter ki özümüz hakka doğru olsun, Allah’ın izniyle hayır yönünde ne istersek olur. Yüce Rabbim bizi doğrularla haşr etsin ve bizi sıratı müstekimden ayırmasın…
04.04.2021
Yozgat
YORUMLAR
Bu sohbete neşe veren Cenabı Rabbilalemin, Cebrail Aleyhisselam’ı göndererek buyurdu ki:
“Senin nübüvvet nurun nurludur bu tastan,
Ümmetine şefaat etmen tatlıdır bu baldan,
Sırat köprüsü incedir bu kıldan.”
Cenâb-ı Hak hikmetine vâkıf olan Yüce Resûl'ün (SAV) şefaatine nail olan kullarından eylesin inşallah.
Bu çok güzel ve anlamlı yazınız için kutluyorum tebrikler üstâdım.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Allah'a emanet olun.
İDRİS ÇETİN
İnşallah imtihanı kazanırız Peygamberimize iyi bir ümmet olup cennete gideriz ve ona komşu oluruz.