- 262 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mü'min KARUN değildir...ve şirkin her çeşidi çirkindir.
Mü’min KARUN değildir...ve şirkin her çeşidi çirkindir.
Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir...der Kur’an...mü’min KARUN değildir...Tek cihad için mal biriktirir...Allahı ululamak için...Başka amacı olan müşriktir...İşte mü’minden beklenen...tek bu.Enesi için mal biriktiren de müşriktir...Yaradılan için mal biriktiren müşriktir...Allahı ululamak için mal biriktir...çatı amaç bu olmalı evlenmede de mal biriktirmede de...namazda da oruçta da...hacta da...zekatta da...Kelime-i şehadette de...
Cihad için zengin ol.mü’minin farkı budur.Mü’min KARUN değildir.Zekat için zengin olur.Cihad için zengin olur.Farklıdır mü’min
Mü’min KARUN değildir...
Evet...Mü’min KARUN değildir...ama Hz Ebu bekir olmaya da özenmeyen mü’min değildir..."savaş için atlar besleyin" emrini hafife alan...İlahi dini sadece namaza indirgeyen dünyada zelil yaşayan... İslama zarar vermektedir.mesela ...Edison değil de bir müslüman bulmalıydı elektiriği...
Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir....der Kur’an mü’min FİRAVUN değildir...Tek halifelik için devlet kurar ve siyaset yapar...ve cihadın da hakkını verir...Kavgası kuru bir kavga değildir...Onun kavgası da kutsaldır...Allahı ululamak için makamları müşriklerin elinden al...
Evet...Mü’min FİRAVUN değildir...ama ilahi dini korumak ...Kur’anı doğru anlamak...görevleri ancak makamlara sahip olmakla mümkün...Devlet ve siyasetle mümkün...Peygamberimizin vefatıyla hz Ebu bekir halife seçildi...Ashabın hali ve tavrı belli...Mürşitlerimiz tek onlar olsun...
Vakıflar gibi iyi işler yapan zenginler vardı eskiden şimdi de var ve devlet de sosyal devler yani ilahi dinin ön gördüğü devlet...İlahi dinin yönlendirmediği her mal her makam şeytan ehlinin işgalindedir...
Cihadsız din Allahın dini değil...Allahın halifesi Allahın gölgesi olmalıydık...Allahın halleriyle hallenmeliydik...şeytana ve ehline haddini bildirmeliydik...Kur’ana uymayanlar kur’anı uyduruyorlar hallerine..."Para sevgisine savaş açıyorlar..."veya "siyaset sevgisine savaş açıyorlar..."ama Kur’an belli...Şirkin her türlüsü çirkindir...Karunluk ve Firavunluk çirkin ama onlara imkan sağlamak da çirkin.yani Cihadsız din ...bir çeşit şirktir...şirk dinidir...şirkin ise her çeşidi çirkindir....halifelik görevini yapamadık...yaşadığımız din şirk dinidir...ilahi din sadece Allah için yaşa der...hz İbrahim gibi ateşe yürü der...Musa ol der...Firavunluğa razı olma der...
Mü’min KARUN değildir...Firavun değildir ve şirkin her çeşidi çirkindir.Cihadsız din ise şirktir...asiliktir...çünkü Allah için yaşamak ...görevimizdir...Halife olmak görevimizdir...
Allaha halife ol...cihadsız din isyandır...şirktir...Bozguncularla uzlaşma...Onların dini onlara...
İşte ayet...:“Hani Rabbin, Meleklere: ‘Muhakkak Ben, yeryüzünde bir halife var edeceğim’ demişti. Onlar da: ‘Biz seni övüp-yüceltir ve (sürekli) takdis edip dururken, orada fesat çıkaracak ve orada kanlar akıtacak birini mi var edeceksin?’ dediler. (Allah:) ‘Şüphesiz, sizin bilmediğinizi Ben bilirim.’ dedi.(Bakara/30)
Şeytan hz Ademe secde etmedi...Karun haruna secde etmedi...Firavun hz Musaya secde etmedi...Nemrut hz İbrahime secde etmedi...ama Asilerle savaşmaktan hangi mü’min geri durdu...
Mü’min kim mi...Tüm gücün sahibinin Allah olduğuna inanan kişidir...Bir şey Allaha yaklaşınca varlığı silinir...Allahın gölgesi olur...Allahın halifesi olur...Şeytan ve ehli layık olduğu cezayı tadar ...Peygamberimizin eliyle cahiliye arapları cezalarını tattılar...
Mü’min kim mi...kafire şedid olandır...cihad edendir...işte ayet:O, Allah’ın elçisi Muhammed’dir. Onunla beraber olanlar da kâfirlere karşı sert, kendi aralarında merhametlidirler. Onları, Allah’ın lutuf ve rızâsına talip olarak hep rükûda ve secdede görürsün. Secdenin tesiriyle yüzlerine simaları oturmuştur; Tevrat’ta onlar için yapılan benzetme budur. İncil’deki misalleri ise bir ekindir: Çiftçileri sevindirmek üzere filiz verir, onu güçlendirir, kalınlaşır ve kendi sapları üzerinde durur. Onlar (müminler) yüzünden kâfirler öfkeden kahrolsunlar diye (böyle olmuştur). Onlar arasından iman edip dünya ve âhirete yararlı işler yapanlara Allah bir bağışlama ve büyük bir ödül vaad etmektedir.(Fetih/29)
Allaha dost olan...Allahın haliyle hallenen cihad eder...işte ayet..:"Şüphesiz küfredenlere de: "Allah’ın (size olan öfkesi ve) gazaplanması, elbette sizin kendi nefislerinize gazaplanmanızdan daha büyüktür. (Şiddetle cezalandırılacak ve Allah’ın kahrına uğrayacaksınız!) Çünkü siz, imana çağrıldığınız zaman inkâr ediyordunuz!" diye nida olunacaktır."(Mü’min/10)
İşte mü’mine emir bu:Ey iman edenler! Müminleri bırakıp kâfirleri dost edinmeyin. Allah’a aleyhinizde apaçık bir delil mi vermek istiyorsunuz?"(Nisa/144)
İşte mü’minden beklenen..."Kendilerini Allah’a vermiş olan peygamberlerin ve -Allah’ın kitabını korumaları kendilerinden istendiği için- rablerine teslim olmuş zâhidlerin, bilginlerin yahudiler arasında kendisiyle hükmettikleri, içinde hidayet ve nur bulunan Tevrat’ı elbette biz indirdik. Hepsi onun (hak olduğunun) şahitleri idi. O halde insanlardan korkmayın, benden korkun da âyetlerimi az bir bedel karşılığında satmayın. Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir."(Maide/44)
Mü’min KARUN değildir...Firavun değildir ve şirkin her çeşidi çirkindir.Cihadsız din şirktir...asiliktir...İlahi dini istismardır...Eneyi kutsallaştırmaktır...malı kutsallaştırmaktır...İlahı ululamak için kazanılmayan mal puttur.Makam da.can da...ve her şey.Allahı ulula.malınla makamınla canınla ve verilen her şeyle...cihadsız din asiliktir...şirktir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.